Sunday 16 August 2009

Pühapäev 16 August

Täna oli mul tööl suht raske päev. Esiteks võibolla sellepärast et ma ei maganud täna kuigi hästi olin juba kella 04 hommikul üleval. Mõtlesin et magan hästi aga ei maganud. Tööd oli ka täna minuarvates rohkem kui eile vähemalt mulle tunuds nii. Püütsin kuidagi päeva lõppuni vastu pidada, kuigi see ei olnud kerge. Päev oli suht raske mina magamatta nii et vaatasin et töö juures magama ei jää. Seda nüüd küll vaja ei ole et ma töö juures magaksin ja oma töö unarusse jätaksin. Ma arvan et siis lastakse mind küll päevapealt lahti. Ja seda ma küll ei taha et mind lahti lastakse. Ma arvan et selver peab ikka kaua vastu nii selle majandus langusele kui ka kõigile teistele majandus langustele. Täna panin enda mobiilile viiruse tõrje peale igaks juhuks vaatan kuidas ta tundub. Kuigi jah see on ikka küllaltki kallis lõbu nii et võibolla polegi seda viirusetõrjet vajagi aga parem karta kui kahetseda. Aga ma vaatan siin nettis veel ringi et võibolla saan ka midagi tasuta enda moblasse panna.

No comments:

Post a Comment