Wednesday 5 August 2009

Esmaspäev 3 August

Täna ärkasin ülesse ja õnneks olen nüüd korralikult välja puhanud. Ma ikka magasin päris kaua ärkasin alles kella 10 aeg. Käsime emaga poes ja ostsime süüa . Siis helistas mati ja kutsus mind appi. Ma ei oodanud et ta nii vara helistab mõtlesin et ta helistab hiljem. Nii siis oli tänane päev ka kindlustatud. Läksime mati vanemate koju ja hakkasime haagist komplekteerima. Meil läks seal ikka terve päev ära aga mis ma ikka oleks teinud, ega kodus istumine parem poleks olnud. Matil on tore ema kutsus meid sööma no eks meil olid jah kõhud tühjad. Mulle meeldib Matiga koos töötata. Meil venis päev ikka päris pikkale saime kodu alles mingi kella 10 õhtul. Siis pidime kohe uhkama minema sest homme on ju vaja vara tõusta et Tallinnase sõita. Leppisime kokku et alustame liikumist kella 04.30 hommikul. loodan et ärkan ikka ülesse.

No comments:

Post a Comment