Friday 7 August 2009

Reede 7 August

Täna oli mul suht tavaline tööpäev. õnneks sain nendel päevadel veidi hinge tõmmata sest ma pidin minema tööle alles lõunast. See andis ikka päris hea eelise sai veidi puhata. Tööd oli täna suht palju eriti taaras taarat toodi ikka täna meeletult palju nii kui tööle jõutsin pidin kõigepealt oma pool tundi taaras olema et seal kõik korda teha. Ja lõunaajal oli rahavast ka poes päris palju ma mõtlesin et terve päev jääbki nüüd selliseks et ma pean taara ja müügisaali vahet jooksma. Aga õnneks mitte kõik normaliseerus peale lõunat. Siis oli jälle rahulik kuid mitte Taaras seal moli ikka palju tööd. Täna kanti mulle ka palk üle eelmise kuu eest mil ma tööl olin. Võis rahule jääda, kui arvestada sellega et eelmisel kuul ma ju puhkasin ka ja siis sain veel nii palju raha. Pole midagi aga nüüd pean kokku hoidma sest järgmisel kuul ma saan ju sama palju aga maksud on vaja ikka maksta ja siis veel kulub elamise jaoks ka ju raha. Mati käis ka täna Selveris ja maksis mulle 4 päeva eest mil ma tema juures töötasin 1000 krooni pole paha. Kuigi jah töö oli nagu oli Madonna kontserdi ettevalmistus oli kõige hullem sest siis pidime me selle suure telgu üless panema. Mis ei olnud ültse kerge. Homme panen raha arve peale, õhtul käisin veel pittzat söömas Pizza paaris. Lubasin endale selle väikese naudingu. Õhtul tulin ka veel taksoga koju ei jõudnud jala tulla aga see oli ka ainus kord mil ma see kuu nii palju kulutan. Nüüd hakkan väga vaatama mida ostan ja mida mitte. Ma loodan et ma saan hakkama.

No comments:

Post a Comment