Sunday 23 August 2009

Laupäev 22 August

Täna siis ärkasin veidi varem kuigi oleks tahnud veel magada. Aga ma pidin täna minema Mattiga Nuia Treatlonile. Nii ma siis pidingi juba kella 06.30 üles tõusma. Läksin Matti juurde ja siis võtsime ka Tiina peale ja sõit Nuia poole võis alata. Sõitsime ka Kärsnast läbi ja võtsime ka Haagise kaasa. Nuia jõudes olid mõned osalejad juba seal, me panime ma asjad üles Parklasse sest kuskul mujale polnud mõttet minna. Esimesed võistlejad saateti rajale kell 11.00. Hea oli võistlust jälgida kus noored ujusid ja siis sõitsid rattaga, ja lõppuks veel jooksid kah. See Treatlon on üks küllalti paljunõudev ala sa pead kõiges kolmes võistlustistantsil hea olema kui sa tahad korralikku tulemust saada. Kõige rohkem pakkus elamust viimane start kus startisid mehed ja eliiti kuuluvad võistlejad. See grupp muudustus enamjaolt proffesionaalsetest Treatleetidest. Kolmanda gruppi stistant oli ka kõige pikkem, ja seal oli ikka mille eest võidelta. See võistlus oli eesti Treatloni 6 etapp nii et sellel võistlusel jakati ka punkte. Aga meil ei läinud seal müügi poolepeal mitte eriti hästi sest enamusel võistlejatets olid oma söögikottid kaasas. Nii et meie hävisime seal täielikkult.Ma arvan et enam pole mõttet sellisele üritusele mitte minna. Matti arvas ka seda, me saime juba kella nelja aeg juba sealt tulema ja siis läksime Kärstnasse olime seal veidi aega panime asju külmutus kappidesse. Koju jõutsin ma alles kella 20.00 ja siis ma olin ikka väga väsinud. Poleks pidanud sinna ültse minemagi kodus oleks ka selle ajaga saanud nii mõndagi ära teha.

No comments:

Post a Comment