Monday 27 April 2009

Esmaspäev 27 Aprill

Täna siis oli jälle peale lühikest puhkust minu esimene tööpäev. Aeg läks tööl täna kuidagi kiiresti ei saanud arugi kui päeva lõp oli juba käes. Eks oli ka tegemist kah oma jagu jooksin mõõda poodi oma korvide ja kärudega. Ja siis veel see taarapunkt sellest ei maksa rääkidagi inimesed on vist lolliks läinud tulevad 100 L. kottidega taarapunkti. Mull andis seda taarak ikka ladustada. Nii nüüd vist on kuu lõpp lähedal ja rahval raha otsas siis vaatatakse kus veel midagi saab ja tuuakse oma nurka kogumajäetud pudelid ära. Kuu algus on veidi rahulikum siis nad vist tarbivad rohkem ja kuu lõppus toovad oma taara siis tagasi. Nii see on rahavas ikka hoiab kokku ja on isegi hakkatud taarat tooma mida ennem nii palju ei toodud. Aga nii see kord juba on rasked ajad tuleb kuidagi üle elada. Hommikul lugesin Äripäevast et üks panga analüütik arvas et majandus languse põhi on juba käes aga kindlat ta seda väita ei julgenud. Ega minagi ei julgeks sest majanduses toimub ju iga päev midagi. Ja kes seda teab millal see majandus taas tõusuteed alustab. Kuigi jah eks see majandus langus puututab meid kõiki ka otseselt ma loodan et asi nii hulluks ei lähe et ma pean oma tööst ilma jääma see oleks küll hull lugu. Loodame et seda ei juhtu sest selver on ju nii suur kaupluste kett et vaevalt tal kehvasti läheb. Eks väike langus on neilgi inimesed ju ei osta enam nii palju. Aga õnneks järgmise kuu kraafiku sain ma kätte see tähendab et kõik on hetkel korras. Aili käis ka täna mind poes vaatamas ta pigem tuli minuga juttu ajama. Ma ei saa temast enam aru ta ütles et ta ei taha mitte kedagi praegu aga samas läheb Tartusse mingi kuttiga kohtama. No see pole ju minu asi aga ma ei taha et ta jälle haiget saab. Õnneks vaatasin oma grafikust et 15 Mai on mul vaba ja saan vabalt minna untsakate kontserdile. Nii harva kui nad siin ka esinevad püüan ikka võimaluse korral nende kontserdile minna. Ültse arvan ma et pean hakkama rohkem sellistel kontsertitel käima. Mulle ju meeldib erinevate maade rahva muusika ma ei tea miks ma olen selle asja unarusse jätnud ja pole kontsertitel käinud. Võibolla on asi selle et pole kellegiga minna. See ei ole vabandus sest ma olen ju käinud ka üksinda sellistel kontsertitel. Ja folgil käin m ju ka üksi keegi pole sinna koos minuga tulnud. Järgmisel aastal ostan ma festivali toetaja passi see tagab mulle sissepääsu kõikidele kontserditele. Nii et ei pea enam vaatama kuhu ma minna saan ja kuhu mitte. Ja see toetaja pass kehtib kahele inimesele. Nii et ma saan kellegi kaasa võtta kellega koos folkida. Sel aastsl olen folgil veel tavalise passiga. Aga ma ootan väga seda folki sesti siis saan head muusikat kuulda.

No comments:

Post a Comment