Sunday 19 April 2009

Pühapäev 19 Aprill

Nii tänane päev oli kuidagi umane. No eks ma olen sellega harjunud ikkagi pühapäev rahvas puhkab või võttavad päeva ise endale. Nii et täna mul poes eriti tööd ei olnud, mõtlesin et taarat tuleb selle asemel rohkem. Aga meeletult ei toodud taaratki kuigi jah vahest oli mul seal taarapunktis ikkagi tegemist. Ma ei tea on läinud nii et ma saan poe turvadega päris hästi läbi vähemalt seegi on hea on kellega vahest juttu rääkida, sest muidu oleks ma igavuse kätte ära surnud. Vahest tuli ikka veidi rahvast kah aga siis jälle lõi põe täitsa puhtaks. Eks see rahvas käib poes hooti et kui üless ärkavad siis tulevad poodi aga kui pole vaja tulla siis ei tule kah. Täna sain siis teada et Vanaema mattused toimuvad reedel 24 Aprillil . Ma juba mõtlesin et kas saan ültse mattustele minna kui ma olen tööl siis ma ju ei saa mattustele minna. Aga õnneks hakkab mul homsest puhkus ja saan minna ka mattustele. Kuigi jah vanaema sur tuli tõesti ootamattuslt täna terve päev mõtlesin et mida ta tegi ja kui me veel koos olime. Tulevad meelde ajad mil me vanaema juures olime ja heina tegime, marju korjasime. Iga sulev olime maal vanaema juures. See oli tõesti tore aeg kui nüüd meenutama hakkata. Aga teda ju ei ole enam ja see on tõsiasi. Ma ei tea kuidas ema hakkama saab eelmisel aastal mattis ta poja nüüd sel aastal mattab ta oma ema, see on väga raske lõõk talle. Ka mina hakkan oma tagalat kindlustama, Käisin Salva kindlustuses kus mul on õnnetusjuhtumi kindlustus tehtud ja küsisin et kas nad elu kindlustus kah pakkuvad. Õnnetus juhtumi kindlustus ju kattab siis kahjud kui minuga õnnetus juhtub. Aga on ka teisi võimalusi näiteks süda võib seisma jääda ja siis selle tagajärjel suren. Näiteks siis õnnetusjuhtumi kindlustus ei katta mitte mitte midagi. sellepärast ongi mul vaja kahte kindlustust koraaga. Vähemalt siis on mul turvatunne et kui minuga midagi juhtub või ma järsku suren tervise rikka tagajärjel siis väheamlt saab ema mattuse korraldamiseks mingi rahagi. Nii et kõigeks peab valmis olema iial ei või teada millal sinu aeg tuleb. Tuleb lihsalt elada nii hästi kui oskad.

No comments:

Post a Comment