Tuesday 21 April 2009

Teisipäev 21 Aprill

Täna oli ka suht üksluine ja igav päev. Mulle tundub et ma kohe ei oska puhkusega mitte midagi peale hakkata. Puhkusel minnakse ju kuskile reisima aga mul ei ole sellist raha kõrvale pandud et võik kuskile reisida. Muidugi oleks hea uusi maid külastada ja uue kultuuriga tutvust teha aga peame oleme realistlikud ja oma rahalisi võimalusi väga kindlalt hindama. Kui sul hetkel ei ole sellist raha kõrvale pandud et reisile minna siis pead leppima sellega mis Eestimaa sulle pakkub ka siin on päris hilusaid ja avastamatta kohtu kus käija ja mida veel kord avastada. Käisin täna ka Singelis Aimega rääkimas. No eks omasid peab ikka vaatamas käima olin ju ka minagi kunagi singeli kasvandik ja olen praegugi seal nimekirjas. Kui midagi on ja kui milleski aru ei saa siis saab ikka Singelisse minna. Ja neid asju ja seadusi on palju millest pead sa teatlik olema. Ma arvan et meil puuetega inimestel peab olema kõrg haridus et kõigest nii aru saada nagu peab. Ei aita ka see et sa päevast päeva selle töö sees oled ikka on midagi millest sa aru ei saa ja pead lisa küsima kelletki teadlikult inimeselt või koguni spetsialistilt. Aga pole midagi peame hakkama saama, eks ka minul on puutde paberiti asja ajamised veel ees. Nii palju ka ma teistelt kuulnud olen kes on oma puuet juba pikkendamas käinud on see väga raske ja küsimused on väga spetsiifilised. Ma püüan sellega siiski hakkama saada.

No comments:

Post a Comment