Wednesday 29 April 2009

kolmapäev 29 Aprill

Täna ma ärkasin suht vara ei tea miks lihsalt und ei olnud enam. Aga kui tööle pean minema siis magan viimase minutini. Täna siis käisid meie juures need voodi firma esindajad. Nad ei leidnud meid algul üles, kuigi, nad olid küll õiges kohas aga nad ei teadnud kumba maija tulla. Sest meil on ju siin hoovipeal 2 maja ja nii ma läksingi neile vastu. Oma suureks üllatuseks nägin et nad olid isegi ühe varuosade kasti kaasa võtnud kus olid see vajaminevad voodi osad. Nii et nad olid ikka väga hästi varustadud. Nii siis hakkasime vaiksel brobleemi põhjust otsima et milles asi et lippid mudkui alt ära kukkuvad. Brobleemi lahendus oli väga lihne asi oli nimelt selles et me olime lippid vale pidi voodi alla pannud sellepärast murdusid ka osad ja lippid ka kukkusid alt ära. Nii et siis panime lippid õiepidi ja nad vahetasid välja ka need plasmas osad mis olid katki läinud juba nii lühikese asjaga. Nii et mina olen täitsa rahul siiamaani loodan et nüüd on brobleem lahentatud ja enam ei ole vaja mitte midagi. Aga ma uurisin igaks juhuks palju siis ka mõõblile karantii aeg ka on selgus et nagu enams elektroonikale ja kõigile muule on ka mõõblil karanti 2 aastat. Nii et kui midagi veel peab juhtuma siis annan jälle teada firmale kus ma selle voodi ostsin. Siinkohas peaksin mainima et firma kus ma selle voodi ostsin on väga hea ja ma olen oma brobleemile alati lahenduse saanud. Kui midagi tõsist on siis nad võttavad jälle omakorda tarnijaga ühendust nii et mina olen väga rahul. Kuigi vara veel rõõmustada, mine tea mis veel juhtuda võib. Aga loodame kõike paremat. Nüüd on meil ka mingite tetailide tagavara näiteks puidust lippid mida täna meil ültse vaja ei länud ja nad võtsid nad ikka siia tulles kaasa aga ära ei viinud jätsidgi siia meie juurde. Täna oli ka suht soe ilm nii et sai veidi ka väljas käidud ja ringi jalutatud. Homme lähen siis kunsti ringi ma tahan ikka oma töö ära lõppetada. Malle muidugi ütles et ta oleks rahul kui ma saaksin aastas 3 tööd valmis aga mina tahaksin olla protektiivsem mina ise arvan et suudan aastas mingi 10 tööd ära teha. Kuigi jah kõik tööd ju ei pääse näitustele ja konkursitele. Aga mulle meeldib maalida ja joonistada. Ja eks Malle ole ka minuga vaeva näinud sest kui ma kunsti ringi tulin siis ma ei osanud eriti joonistada. Aga nüüd olen julgem ja suudan oma mõtted ka maalidesse ja joonistustele panna. Ma väga loodan et kunagi minu töö pälvib ka mingit rahvusvahelist tunnustust. Hetkel on Toivi, Urmase ja Riina tööd pälvinud Albaanias ära märkimist ja neil on väike rahaline preemjagi antud. Aga et nii kaugele jõuda pean palju tööd tegema.

No comments:

Post a Comment