Thursday 23 April 2009

Neljapäev 23 Aprill

Nii täna siis oli lõppuks o,eti selline päev mida ma olin puhkuse ajal juba kaua oodanud. Täna oli tegevust nii palju et jõutsin koju alles hilja õhtul. Täna siis olid Boulingu võistlused ja mul oli ka väike närv sees. Sest tahsin ju võimalikult palju oma võistkonda aitata. Helen oli ka meiega saatjaks kaasas singli poolt kes asja kontrolli all hoidis. Aga minu arvates saime ise selle kõigega nii hästi hakkama et meil ei oleks vaja olnud saatjat. Aga hea et ta kaasas oli ma pole temaga eriti palju kokku puutunud. Hülgil oli täna midagi viga mitte milleski ei tahnud ta asu saada kukku koguaeg vaidlema kuigi meil oli õigus. Üldiselt läks meil hästi. Esimeses voorus ei saanud ma mitte ühtegi kurikat maha ja siis hakkasin juba hirmuga mõtlema kas tõesti kordub eelmise aasta saatus kus ma ei saanud eriti boulinguga hakkama. Aga õnneks suutsin ennast kokku võtta ja ja mäng võis ka minujaoks alata. Me algul arutasime et alla kolmanda koha me ei leppi see on miinimum millega me leppime sealt allapoole oleks juba läbikukkumine. No ma sasin 65 punkti nii et arenguruumi on ja eks peab korralikult harjutama hakkama. No meie meeskonnas hoolitses hea tulemuse eest ikkagi Eero kes sai üle 100 punkti nii et mul veel kuhu püüelda. Ja me saime kohe ka oma tulemused teada ja samas ka koha. Me tulime auhinnalisele kolmandale kohale. Võitis Türi Päevakeskus nii et eesmärgi mille püstitasime saime täidetud. Eks see tuli meile kõigile üllatusene kui hakkati tulemusi teatame viies koht, neljas koht juba siis arvasin et meie peame ka kuskil olema misk mind pole veel välja hõigatud ja siis kui õeldi et kolmas kohd Viljandimaa singel vot siis oli meie üllatus suur. Me arvasime et meil läks hästi aga et nii hästi et edestasime isegi Vingerit vot see on alles tase. Ja seda taset tuleb hoida ja edasiareng peab ka toimuma. Peale seda läksime kõik koos Toetatud elamisse kokkanduse ringi. Vot see oli tase menüüs oli täna riisi paja roog. Ja magustoituks oli mingi kook. Nii et nii see päev mõõduski. Toetatud Elamises sain ka Riinaga rääkida. Küsisin et mis toimub kas ma olen ta ära hirmutanud, et ta ei vasta minu kõendele, sms- ssidele. Riina ütles et ma pole teda ära hirmutanud. No eks las olla nii nagu on me kohtume vahest vaatame mis meist saab. Ja siis õhtul olin veidi kodus ja puhkasin ja siis mingi 20.30 aeg läksin Basseini ujuma koos Toivoga. Ma pole juba tükk aega ujumas käinud nii nüüd siis otustasin minna eks ma pean väikest viisi ka ennast veidi vormi viima. Kui ma kunagi tahan Tartu Rattarallil osaleda siis pean olema väga heas vormispean oma nõrgad kohad üles otsima. Kuigi ma tean neid juba hetkelgi selleks on mäed vot mägesin pean ma kõige rohkem harjutama. Mäkke tõuse võib rajal üpris palju ette tulla. Ja Eeroga siis üritame Puuetega sporti veidi propageerida, näiteks võik mõni aeg ja junendaja olla meil kerge jõustiku aladel Viljandi staadionil. Ja siis meeskonna ala võik ka olla Eero pakku selleks välja korvpalli seal on vaja vaid 5 meest platsile plus veel veidi varu mehi sellega saame vist hakkama.Kuigi ja meeskonna tisipliin peab olema kõrge kes võiskonda kuuluvad peavad korralikult trennis käima. Kõik algab meeskonna suhtumisest.

No comments:

Post a Comment