Thursday 30 April 2009

Neljapäev 30 Aprill

Täna oli suht mõttetu päev ega ma täna midagi erilist ei teinud ka. Õnneks käisin täna kunsti ringis aga seal ei saanudki eriti midagi teha sest me pidasime kati sünnipäeva ja siis pidasime minu sünnipäeva ka tagantjärele see tuli mulle ka üllatusena. See oli mulle tõeline üllatus et ka minu sünnipäeva hakkatakse tähistama. Õnneks saan järgmisel reedel kella 10 taas kunsti ringi minna. Mulle tõesti meeldib joonistada ma tahan mõned korralikud tööd ka näitustele saata. Üritasin täna ka Singelis veidi käija aga seal ei olnud mitte kedagi. Homme siis lähen jälle tööle ja püüan hakkama saada kuigi jah 3 päeva annab ikka vastu pidada. Kus sa ikka saad tööd selliseal ajal kui valitseb majandus langus. Arved ju vajavad maksmist ega pelgalt pensionist tänapäeval ära ju ei ela. Varsti peaks minagi hakkama oma gruppi pabereid ajama. Kuigi jah ma kujutan ette et sealt midagi head loota ei ole. Sest riik hoiab ju ka meiepealt kokku kärbivad puude protsenti. Vähemalt niipalju olen ma kuulnud teistelet kes gruppi pabereid on ajanud. Aga loodame et kõik läheb hästi. Ega ma ju üleöö terveks ju ei saa.

No comments:

Post a Comment