Friday 1 May 2009

Reede 1 Mai

Juba ongi Aprilli kuu mõõdas ja käes on mai. See kuu läks kuidagi kiiresti kaugel see suvi siis on varsti on juuni siis juuli nii need kuud ja aastad lähevad omasoodu. Täna oli mul suht tihe tööpäev rahvast oli poes ikka tohutu palju. Võibolla ka sellepärast et paljudel tänane päev ju vaba ja sõidavad kuskile maalge grillima. Ja siis tulid meie poodi oma varusid täiendama. Aga tööd oli tõesti täna väga palju. Ma sain lõunale alles kella 16. nii et nii palju tööd oli mul et ei saanud isegi süüa. Aga pole midagi homne päev tuleb ka veel kuidagi moodi üle elada. Homme on võibolla 2 korda sama palju rahvast meil poes kui täna. Aga mis teha selline kord juba on töö inimese elu peasi et tööd on ja palka makstakse. Rahvas käis 2 vahetuses poes päeval ostsid na endale süüa, ja õhtu poole varusid endale alkohooli. Mina küll ei suudak iga nädalavahetusel pidu panna ja alkohooli tarvitada. Ma suudan ka ilma alkohoolida lõbus olla. Aga tundub et mõned inimesed vajavad alkohooli et elu näiks neile ilusam. See on ju vaid hetkeline homme on ju kõik samamoodi ja siis on vaja jälle poodi tulla ja uued varud osta et õhtu taas ilusam oleks. Margus käis ka meie poes täna , tal tuleb varsti Aidas kontsert püüan kohal olla ja siis hetkel teevad stuudeos oma uut plaati mis ilmub suveks. See plaat pidi nüüd tulema taas rahva muusika plaat, sest 2 plaati on nad teinud metsavenna lugudega. Nii et siis üle pikka aja taas üks rahva muusika plaat nende kollektiivilt. Õhtuks oli ikka päris väsinud. On ka arusaada tegin ma ju suht palju täna tööd. Ma loodan et homme nii hull päev ei ole ja nii palju rahvast ei tule.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete