Friday 29 May 2009

Reede 29 Mai

Täna siis olin tööl ärkasin suht normaalselt ülesse. Juba kella 06.30 olin üleval. Ma ärkasin sellepärast nii vara et hommikul oma lehe ära lugeda. Ma ei osanud seda kunagi ette kujutada et lehed kunagi nii vara hakkavad tulema. Me oleme ikka nii palju arenenud. mitte meie vaid firmad. Kunagi vedas kõiki lehti ja ajakirju Eesti post ja siis võis lehti ootata lles mingi kella 08.30 aeg see oli isegi hästi aga viimasel ajal kui Eesti post lehti vedas tuled lehed nii hilja et need uudised võik õelda olid juba vanad. Nimelt sain lehed kätte alles kella 11.00. Aga nüüd kui turg on lahti ja ei ole enam ei ole Eesti Post monopoolses seisus. Aga nüüd on Exspress post ka Viljandis ja nüüd tulevad lehed ka normaalsel ajal. Juba kella 06.30 on leht ilusasti postis ja ei mingeid brobleeme. Nii selline asi mulle meeldib. Töö juures oli suht normaalne oli tööd nii et ei pidanud pidevalt passima ja otsima endale ise tööd. Õhtul hakkas rahvas tulema nii et õhtul oli tööd küllaga. Tuli taarat ja oli ka saali peal oli ka palju tööd. Nii et tööd mul hetkel on ei saa nuriseda peasi et seda tööd ka jätkuks. Kõik selgub kõik juulis mis edasi saab sest siis peaks uus töölepingu seadus jõustuma ma loodan et mitte täies mahus. Uus töölepingu seadus on rohkem keskendunud Töö andjate huvidele. Liht töötajat ei kaitse enam keegi, ainult tööandjatel on raske . Aga mida peavad tegema töötajad, kes on pidevalt sellises seisus et millal mulle õeldakese et sinu teeneid enam ei vajata. Ma väga loodan et Eesti Ametiühingute Keskliit on meie eest väljas. Sellepärast ju see organisatsioon ju moodustati et keegi kaitseks ka töötajate huve. Muidu võivad tööandjat teha töötajatega mida heaks arvavad. Minuarvates et kui see uus töölepingu seadus hakkab kehtima siis tuleb tagasi see asjastu mis oli kunagi ameerikas nimelt orjad. Töötajad muutuvad orjadeks, sest nad ei saa mitte midagi teha sest tööandja ütleb et kui sulle ei meeldi mine minema mul on kanditaate küll keda sinu asmele võtta. Ma ei taha sellist ajastut. See oleks jube.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete