Thursday 28 May 2009

Neljapäev 28 Mai

Täna oli suhteliselv vaikne päev. Ei teinud mitte midagi erilist, helistasin korra Natalyle. Temaga on lihsalt nii hea rääkida, ta mõistab mind ikka täielikult. Rääksisime niisama maast ja ilmast elust ja kõigest muust. Ma ei saanud temaga eriti kaua rääkida, sest ma pidin minema kunsti ringi joonistama. Mallega on nii mõnus vahel ma olin seal täitsa üksi ja Malle juhendas mind ikka päris palju.. Kuigi pilti ma ikka valmis ei saanud lähen järgmisel teisipäeval tagasi. Mulle kohutavalt meeldib maalida ja joonistada ma ei tea mis siis saab kui ma seda enam teha ei saa. Sest hetkel on olukord ju selline et me ei tea isegi mis homne päev toob. Sest projekte ei rahastata ja ma ei kujuta ette mis edasi teha. Ma ei taha kunsti ringist loobuda. Ma loodan et kõik läheb hästi. Meil on tõesti sellist kunsti ringi väga vaja, me oleme seal kui kokku kasvanud selle ringiga. Malle on ka meid väga palju aidanud ma mäletan et kui ma sinna kunsti ringi läksin siis ma ei osanud mitte midagi joonistada eriti aga nüüd olen sellest hirmust üle saanud ja midagi ma siiski ju joonistan. Kuigi jah minu tööd ei ole kuskil rahvusvahelisel näitustel tunnustust väärinud aga ma siiski ei kaota lootust. Pean lihsalt ise aktiivsem olema ja rohkem pilte tegema. Küll siis ka tunnustus tuleb, olen ju ma Kunstiga tegelenud ju väga lühikest aega. Käisin korra ka Singelis aga ma ei teinud seal eriti mitte midagi. Lihsalt ei olnud mitte midagi mul seal teha. Mõtlesin et lähen ka sinna Kevad kontserdile aga sinna ma ka ei läinud ma ei tea mjiks võibolla sellepärast et olin väsinud ja tahsin puhata. Homme ju lähen jälle jälle 3 päevaks tööle ja pean kuidagimoodi svastu pidama.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete