Saturday 30 May 2009

Laupäev 30 Mai

Ma ei tea mis minuga toimub jälle olin ma nii vatra üleval et ei osa midagi enam teha. Täna ma ärkasin juba kella 05 hommikul ülesse.Mitte midagi ei osnud teha und ka enam ei tulnud. Vaatasin vene kanali pealt vene filme päris häid fime näitatakse hetkel seal. Hetkle näitatakse kõige uuemaid vene fime. Mõtlesin et ei pea tänast päeva vastu tunne oli küll selline et ei jõua kõike ära teha ja kuidagi uimene olin ka . Tööle jõudes märkasin et päris palju rahvast on poes. Üldiselt oli mul täna suht tihe päev käed jalad olid tööd täis. Rahvast käis täna suht palju meie poes nii et töö puuduse üle ma täna kurta ei saanud. Aivi oli ka täna tööl, kuigi jah mind jättis ta täitsa külmaks. Ma lihsalt tean milline inimene ta on ja sellist inimest mulle küll ei ole vaja, isegi mitte sõbraks. Kuigi jah vahest ma täna mõtlesin et rääkiks temaga aga mul pole temaga mitte milleski ju enam rääkida. Mitte miski ei seo meid enam ja nii ongi parem. Õnneks avasin oma silmad küllalti varakult, ja samas tuli ka mõistus päehe . Sain teada milline inimene ta tegelikult on. Küll ma leian parema ma ei kahtlegi selles. Aga nagu õeldakse iga asi omal ajal. Kuigi ma ei eita seda et vahel tahaks kellegiga koos olla. Aga eks ka vabadusel on omad võlud ja samas ka puudused. Ei teagi kas ma ültse olen pereeluks valmis. Ise arvan küll et olen aga see on ju mu iskili arvamus. Reaalsus võib olla hoopis teine. Koju jõudes oli tõeliselt väsinus pean kuidagimoodi homse päeva ka vastu pidama ja siis tuleb 2 vaba päeva.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete