Saturday 2 May 2009

Laupäev 2 Mai

Ma ei tea mis mul viga on juba teist päeva ärkan nii vara ülesse kuigi võik veel magada aga mina juba teist päeva olen kella 05 hommikul üleval. See on ikka nii hirmus kui nii mõelda öö jääb lühikeseks. Aga mis parata kui ei ärkan nii vara. Loodan et homme hommikul ikka ei ärka nii vara. Kui ma nii vara juba üleval olim mõtlesin et vaatan Elioni Videolaenutusest ühe video ära. Nimelt olen ma ammu tahnud vaatata Taarka filmi. See Film räägib settu laulikuks Taarkast. Päris hea film oli. Ei ole tükk aega nii head filmi näinud. Aga võibolla meeldis mulle see et selles filmis näitati veidikene Setto kultuuri. Tõesti mind tõesti huvitavad teise maa kultuur ja rahvad. Aga Settod elavad ju siinsamas Eestis Vene piiri ääres. Ma olen isegi seal settu talu muuseomis käinud ja teemajas käisime ka viimati. Mulle tõesti meeldib setto laulud ja leelotamine nagu nad seda ise ütlevad. Nii et see film oli ikkagi päris hea. Töö oli täna normaalne kartsin hullemat. Kuigi jah rahvas vooris ühtlse massina. Siis oli jälle väike vaikus nii umbes pool tundi ja siis jälle on pood rahvast täis. Aga pole midagi saan hakkama. Ma olen õppinud seda et raskuse all ei tohi murduda pean olema tugev. Ma olen palju elu järele mõelnud ja olen aru saanud et ma olen valesti elanud. Sellepärast et ma loobin raha tuulde nüüdsest on sellel lõpp. Ma pean õppima rahaga käituma nii et järgmise palgapäevani toime tulen. Hetkel kulutan ma raha mõtlematult mida näen ja tahan selle kohe ostan. Kuigi jah minu tahmised ja soovid ei ole sugugi väikesed. Ma tahan nüüdsest ema rohkem aitata ja rohkem mõelda kuhu raha kulutan. Kuigi jah see on raske kiusatusi on palju. Aga ma pean kainet pead ja selget mõistus säilitama. Hommikul oli minu arvutiga mingi jama mõtlesin juba et helistan esmaspäeval Tartusse ja saandan arvuti garantii remonti. Aga õhtul püüdsin uuesti arvutit ja siis oli jälle kõik korras. Tahan Inglise keelt õppida ja siis Ameekirasse muusikat õppima minna. Üks kord oli minul see võimalus aga siis vahetus minu muusika õppetaja ja see asi jäi sinnapaika. Aga ma loodan et kunagi avaneb mul veel see võimalus aga siiski ma pean konkussist edasi saama. Ja ma usun et konkurss on tihe kes siis ei tahaks minna Ammerikasse õppima. Ma väga loodan et kunagi avaneb mul see võimalus uuesti ja siis ma teen kõik õigesti

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete