Tuesday 19 May 2009

Teisipäev 19 Mai

Tänane päev oli suht vaikne ja ei juhtunud mitte midagi erilist. Käsime emaga hommikul arsti juures. Reinsalu on minu mingid paberid kätte saanud ja lubas esmaspäevaks paberid ära teha. Täna läks meil reinsalu juures suht kiiresti muidu olen seal ikka mingi 20 minutit või enamgi. Homme siis lähen tööle väheamalt siis on vähemalt midagi teha. Ema käis täna Ainoga kaltsukas tõid mulle mittu paari teksaseid. Mina ise ei käi ültse kaltsukates mulle ei meeldi seal käija. Kui vaja lähen poodi ja ostan endale täitsa uued teksad. Nii palju ma ikka teenin et ennast riidesse saan panna. Ma olen nii palju kuulnud seda kui paljud inimesed on töö kaotanud ja hetkel on meil töötuid 12 % tööealisest elanikonnast. See on päris suur number. Kui hetkel on meil üle 50000 töötu siis aasta lõppuks võib neid olla 100000. Ma loodan väga et mina nende hulka ei kuulu. Selleks pean eriti hoolas olema ja oma tööd võimalikult hästi tegema. Eks siis näeme mis saab. Kuigi jah hetkel on olukord päris hull ja seda ei julge mitte keegi ennasutada millal paremaks hakkab minema, ja majandus veidi tõusma hakkab.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete