Sunday 10 May 2009

Pühapäev 10 Mai

Täna siis ongi emadepäev. Kus peetakese meeles oma emasid. Ka mina helistasin täna oma emale. Tahsin midagi erilist korraldada aga ei jõudnud ema tule ennam koju. Oma emasid peab ikka meels pidama olgu nad lähedal või kaugel. Täna mõõdus pinu pool päeva PSP mängides Mängisin seal FIFA 2009 ma mängiks seda tihedaminini aga asi on selles et ema ei tea et ma selle mängukonsooli ostsin ja nii saangi seda siis kasutada kui emat kodus ei ole. Kuigi see ei ole õige aga ma ei viitsi tema etteheited kuulda et oli sul seda vaja ja kõik muud jama. Ma ei saa aru miks ta mind ei mõista. See mängukonsool on hea kui kuskile reisile lähed ei pea igavust tundma saad mängida. Kuigi jah ega asjades ei peitu ju õnn aga mis teha selline see elu kord juba on. Et me kuhjame ennast asjadega üle isegi nendega mis meil vaja ei ole. Inimese loomus lihsalt on selline et tal peab ikka midagi olema, kui ta näeb midagi pes siis ta peab selle saama ükskõik mis see ka maksaks. Nii on ka minuga see PSP mängukonsool oli mul tükk aega sihikul. Pidasin võitlus ise nendaga kas mul on seda ikka vaja ? Kui lõppuks ta ära ostsin nii ma siis mängingi ainult siis kui saan. Täna vaatasin ka F1 kuigi mitte tervenisti sest ma sain valesti aru algusajast. Nii liitusin mina selle seltskonnaga alles siis kui sõita jäi veel umbes 33 ringi ja tehti teised korralised poksipeatused. Kimi Raikonen oli juba mängus väljas tema Feraaril olid mingid tehlised brobleemid. Ja nagu alati olid eesotsas ikka Brawn-Mercedese sõitjad Esimesena lõppetas Jenson Button . Ma ei tea mis Feraaridel sel hooajal viga on olid nad ju eelmisel hoajal päris tõsises konkurentsis. Aga nüüd saavutas parim feraari sõitja vaid 6 koha. Ma ei usu et see oleks nende tase. Aga see näitab antud hetkel seda kus maal nad tegelikult hetkel on. Vaatasin ka hokki MM pronksimängu kus kohtusid Rootsi ja USA päris ilus mäng oli ja oli ka pingeid seda oli näha oli ju kaalul pronks medal. Kokkuvõttes võitsis rootsi USA tulemusega 4:2 nii et rootsi saavutas hokki MM 3 koha. Täna kohtuvad finnalis veel eelmise aasta finalistid Venemaa ja Knada. Ma arvan et seekord tuleb Kanada Hokki Maailmameistriks sest eelmisel aastal tuli venemaa ja kanada tahab revantsi. Aga loodan et tuleb ilus mäng.

2 comments:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete
  2. WESTLAKE FINANTSTEENUSED
    HEAD OFFICE -------- 35 Portman Square W1H 6LR, ÜHENDKUNINGRIIK
    EMAIL ADDRESS------westlakefinancialservices02@hotmail.com
    - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * -
    Olete teretulnud WESTLAKE FINANTSTEENUSTE, meie kohustus on
    aidata vaestel saada rahalist stabiilsust, et rahuldada elatustaset. Ja aidata neid, kes on finantskriisis.
    Me anname laene vahemikus $ 1000 kuni $ 900,000,000. Meie laenud

    on kindlalt kindlustatud ja maksimaalne turvalisus on meie prioriteet 2% intressimääraga.
    E-post ----westlakefinancialservices02@hotmail.com
    Tänan

    ReplyDelete