Wednesday 20 May 2009

kolmapäev 20 Mai

Täna oli töö juures suht vaikne. Ma ei saa aru miks vahest on nii et mitte midagi pole teha, päev oli kidagi väga pikk, kell ei läinud ka mitte kuidagi edasi. Nii ma siis vaatasin ise mida teha ja kellele appi minna. Ühesõnaga otsisin ise nedale tegevst. Me ie olels vitsinud niisama seal terve päev istuda. Ma loodan et homme on rohkem rahvast ja veidi rohkem ka tööd. Inimesed ostavad ikka lottod ikka päris kõvasti, Bilngo Lotto Suurim võiduvõimalus mingi 5 miljonit krooni. Lottot osteti täna ikka päris hästi pidevalt olid järjekorrad. Mul oli ka looto pilet ostetd õnnele peab ikka võimaluse andma. Aga kahjuks ei võitnud mina mitte midagi. Nurkate mängus oloeks saanud 900 krooni ma oleks swellega väga rahul olnud aga võit ei tulnud mulle. Ju ma siis pean veel oma korda ootama. Õhtul koju minnes sain Lindaga kokku. Päris hea oli koos koju tulla ja jalutada, saab vähemalt kellegiga vestelda. Linda ütles et me võiksime uue Kruppi moodustada ja arvas et üksi ma sellega toime ei tule ja ütles et Helen võik mind aitata. Muidugi uut gruppi on tõesti vaja sest paljud ei julge meie kruppi tulla. Nii et uus krupp on väga tervitatav. Ja mina ei karda Singelit sest sealt ju saab abi ja nõu ja kui vaja ka toetust. Sest see kõik on mulle ju vägas uus. Ma pole ennem ühtegi gruppi juhtinud ja veel vähem selle sünni juures olnud. Nüüd siis olen asja juures kohe algusest peale. See on päris hea tunne. Kui minusse usutaksse, see annab ka mulle jõudu selle kõigega hakkama saada.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete