Monday 18 May 2009

Esmaspäev 18 Mai

Täna oli suht rahulik ja samas ka igav päev. Ei teinud mitte midagi erilist ja ei toimunud ka mitte midagi. Lihsalt puhkasin ja lasin ennast lõdvaks. Muud ei midagi ma vist ei saa siiamaani sellest maailma asjadest lahti pidevalt vahin telekat selle asemel et midagi lugeda või keelt õppida. Ma ei tea millejaoks see telekas ültse välja mõeldi, no eks ta ole üks meelelahutamise vorme. Kuigi jah minupärast võik see telekas ka olematta olla. Kuigi vahel on ka sealt midagi vaatata ka. Näiteks täna sain teada rõõmustava uudise et võibolla tuleb ka Elioni Digi Tv võrku Viasat Sport Baltic. Seal kantakse päris häid mänge üle meistrite liiga, siis palti liiga. Ühesõnaga sport pakkub mulle huvi. Täna vist vaatan kanal 11 Pahasid tüdrukuid see on ka üks film mida ma ikka olen võimaluse korral vaatanud. Homme siis läheme emaga arsti juurde lihsalt kindluse mõttes käin tema juures ära. Nii et ma ei tea kuidas selle krupiga on võibolla võetakse mul puudeaste ära. Säästuajad mis teha käid tööl ja suudad ise endale elatist teenida. Ma kohe kardan et mis saab või juhtub. Aga tulgu mis tuleb vähemalt ma olen olnud aust ja mind ei jää mitte midagi piinama. Ega ma selle 2 aastaga pole tervemaks ju saanud, pigem vastupidi. Aga vähemalt ei jätnud ma neid kruppi asju viimasele minutile.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete