Wednesday 13 May 2009

Kolmapäev 13 Mai

Täna sain ma õnneks normaalselt magada. Magasin kohe mõnuga ju ma siis tegin selle aja tagasi mis ma teisipäeval varem ärkasin. Täna hakkates Kummeli Maksude kogumiste raamatu Tiitel lehte tegema siis selgus et printer jamab. Ei võtta paberit siise kuigi paber on olemas. Viisin siis ta karantii remonti ma ei tea kas ma pean ka ise midagi maksma, sest see pidi mingi puhastuse jama olema ja see ei kuuluvat garantii alla. Aga loodame kõike paremat. Siis sain antusga kokku ja hakkasinme ettevalmistusi koosoleksuks tegema me pidime ostma midaqgi laua peale siis ühe lilleõie ja siis ostsin endale ka Konsumist midagi juua ja hamba alla. Antsu oli üle pikka aja taas hea näha sest mil me viimati kohtusime sellest on mõõdas juba terve kuu aega. No eks me arutame asju mida edasi teha ja kuidas ühing ellu jätta, sest laiali minemine on ju kõige lihsam. On ju meil kõigele vaatamatta täiesti elujõus ja tegutsev krupp. Ant ütles et Hasaatmängu nõukogust tule meile projektile eitav vastus. See oli juba teine projeks mida ei rahultatud. Kuigi me ei jätta jonni kirjutame uuesti projekti ja see kord vist teise kohta. Ma lubasin ka kuna meie projekti ei ralultatud katta kõik kulud mis kaasnevad sellega et minna Metsavenna tallu. Kuigi jah vahest tundub et ma antsin liiga kerkelt oma lubaduse. Aga mis tehtud see tehtud ja taganemisteed enam ei ole. Kuigi jah mulle meeldib aitata ja keda siis veel aitata kui ühingut kuhu ise kuulund. Sest ma ei taha raha nii palju endapeale kulutada mulle meeldib teha headegusi ja mul on hea meel kui ma saan kellegile röömu tuua ja kellegi elu muuta. Mul on ju elus kõik olemas mida mul siis veel vaja on. Riideid suudan ikka endale ise osta peasi et töökoht säilik ja ma järgmisel kuul ka pensioni saan siis on kõik korras. Ma pean ju oma maksud maksma. Olen kord selline loll vist elan oma võimete ostan endale igasuguseid asju kokku ja võttan endale nii palju järelmakse. Aga nüüd see kõik muutub, lihsalt asi on selles et ma olen elule teise pilguga hakkanud vaatama. Sest elus on ka muud kui raha ja palju asju. Ratsutamises läks mul üle ootuste hästi tegin veidi tööd see käib ju ka asja juurde. Nimelt vedasi veidi turvast hobuste poksidese. Algul tegime seda tööd koos Antsuga siis kadus nats kuskile ära ja ma tegin ise praktiliselt kõik ära koos praktikandiga. Täna sõitsime Ossuga päris rahulik hobune oli. Ega tesiti ju ei saagi sest hippo teraapia hobune peab olema rahulik. Milja lubas mul Ossu platsile viia kus me ratsutasime. Ja samas pidin ma olema esimene kes Ossule selga ronib. Tegime paar ringi koos Miljaga ja siis tuli üllatus mida ma ei osanud ootata. Nimelt see et Milja lasi hobuse lahti ja pidin temaga üksi hakkama saama. Algul see ehmatas mind ma polnud ju selleks valmis aga mida aeg edasi seda rohkem ma sellega harjusin tegime traavi ja puha ja minuarust esimese korra kohta pole ültse paha. Nii selleks et ma iseseisvalt sõitma hakkaksin läks vist aega oma 2 aastat nii kaua kulus aega treenimeseks hobusega kohanemiseks ja kõigeks muuks. Ma lätetan kui ma esimest korda traavi tegin siis ma oleks äärepealt maha kukkunud aga nüüd ten iseseisvalt ja juhin samas ka hobust see on kustumattu tunne. Nüüd näen et edasiareng on toimunud. Täna võtsin nõuks miljat aitata jalutasin ise hobusega inimesed seljas. Päris hea tunne oli. Kuigi sinna milles ma ennast eriti hästi ei tundnud ma ei tea kas Riina nägemini mõjus mulle halvasti või oli asi milleski muus. Rääkisin emale oma plaanist toetada Kummeli väljasõitu Metsaenna tallu. Kuigi jah see utoopiline mõtte aga see on teostatav. Ma ei tea mida teha sest 12 või 13 juuni lähme me Hiiumaale ja mul on ka sel ajal vaja tööl olla kui ma ennast vabaks teen on mul vaja 2 nädalavahetust vaja ööl olla. Eks vaatame mis saab. Ma olen hakkanud rohkem oma elu peale mõtlema kas see elu mis ma elan ja kuidas ma elan rahuldab mind ei seda kindlasti mitte. Ma olen muutunud inimeseks kelleks ma ei taha muutuda nimelt robotiks kellele on tähtis raha ja asjad. ma ei taha olla selline inimene. Aga ma saan ju kõike veel muuta elus uue lehekülja pöörata. Ja seda ma kavatsen teha. Minu senises elus on liiga palju valet ma et tea misk aga see on nii. Tahan elada oma jägneva elu kuidagi täielikult tesmoodi. Olla hoopis teine inimene. Kuigi see ei ole ju kerge. Eile lugesin Biiblid ja üks sõnud jäi mind kummitama. Nimelt see et Et jumalat uskuda võivad kõik aga on vaja ka teha tegusid pelgalt jumala uskusmisest ei piisa On vaja teha ka usu tegusid. Vot see sõnum jäi mulle eile meelde ja püüan ka teha nii usu tegusid ja ka rohkem jumalaga aega veetma. Sest ma ei taha olla sellest maailmast ma tahan olla teine inimene. Hetkel ise ka ei tea milline võibolla selline kelle südames valitses armastus kelle südames ei ole vihkamis, kadetust. Aga sinna on pikk tee aga ma tean et koos jumalaga ma suudan vana elu seljataha jätta ja uut elu alustada.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete