Saturday 23 May 2009

Laupäev 23 Mai

Täna oli suht vaikne päev. Ei teinud mitte midagi erilist lihsalt puhkasin, ja tunsin ennast vabalt. Järgmisel nädalal olen jälle 5 päeva tööl nii et pean ennast tõsiselt välja puhkama. Ema tuli ka täna koju ta oli veidi tujust ära, sest selgus et nad ei saagi laulupeole. Ta oli ju endas nii kindel et nende koor saab laulupeole aga mis nüüd selgus et ei saanudki. Isegi palju suuremad koored ja profensionaalsemad koorid ei saanud laulupeole. Mis siis nüüd nende koor aga ta ju ei usus mind mitte kunagi. Ma ju hoitasin teda et ärgu võtku seda kõike südamesse sest peab ka mustemaks senaariumiks valmis olema. Aga kui sa koguaeg loodad et saad siis on muidugi raske leppida sellega kui tuleb välja ei ei saagi. Ega see laulupidu viimane ei ole, tuleb ju ka uusi laulupidusi. Aga mis tema tema lootis ja nüüd on siis tagajärjed käes on masenduses ja ütleb et ei ole tuju. Mina ka ei oska tema tuju tõsta. Rääksin täna õhtul ka Khalediga Skypis, temaga on vahel tõesti väga mõnus rääkida. Nii et mul on sõpru ka ma ei olegi päris üksi. Ta näitas mulle pilte mis ta teinud oli eelmisel aastal oma Venna sünnipäeval. Nii on siis lood minuga. Homme saan veel puhata ja siis jälle tööle. Aga pole midagi teha raha on ju vaja teenida, masud vajavad maksmist ja kõik muud ka. Riideid on ju ka vaja. Aga enam ma küll seda viga ei tee et võttan endale nii palju laene ja järelmakse endale kaela. Eks ma pean ka kusakilt ju õppima. Ja oma õppetunni olen ma juba saanud. Mõistus on pähe tulnud ja kõik on nüüd korras.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete