Saturday 9 May 2009

Laupäev 9 mai

Täna oli suhteliselt mõnus päev, tegin endale täiesti vaba päeva nautisin päeva täiega. Ei teinud mitte mitte midagi lihsalt olin niisama vaatasin telekat vene kanalite pealt tulid täna päris mõnusad sõja filmid neil ju täna Võidupüha. Mulle meeldivad sõja filmid eriti just viimasel ajal on hakkanud vene filmid meeldima. Ja siis ma vaatasin neid filme ja nautisin. Hea et mul täna vaba nädalavahetus on ei teagi millal see viimati oli alles ju olin puhkusel ja sain nädal aega puhata. Aga tõesti see töö elu viib veidi rühmist välja. 5 päeva tööl ja 12 tundi see ei ole ju naljaasi.Homme on emadepäev mõtlesin siin et võik emale midagi kingita aga nagu kiuste on ema sel ajal just tööl. Aga õnneks mitte terve päev. Eks ma saan õhtul temajaoks midagi korraldada.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete