Sunday 24 May 2009

Pühapäev 23 Mai

Täna oli suht vaikne päev. Puhkasin ei teinud mitt6e midagi erilist. Vaatasin mudkui telekat ja ei teinud mitte midagi erilist. Ants helistas minule täna ma ei tea miks ta meeleheitlikult tahab minuga kokku saada. Kahjuks ma ei saanud täna temaga kokku, sest meil oli ju kokkuleppe et kohtume 05 Juunil ja kui talle see ei sobi siis on see tema asi. Mina igatahes olen 05 juunil singelis nagu kokkuleppitud. Ma ei saa aru miks ta nii meeleheitlikut singlit kardab. Seal ei ole ju tonte minuarvates nad abistavad meid kui abi vaja on. Minul on Singliga vaid head mäelestused. See on Antsu brobleem kui tema ei saa seal Singlis olla, aga mina olen igatahes kokkuleppitud ajal kokkuleppitud kohas. Täna rääksin ka Khalediga ta on ikka tõeliselt lahes sõber. Kujutad ette ta kutsus mind täna pärnusse. Muidugi oleksin ma tahnud sinna minna ja teda näha aga see pakkumine tuli nii ootamatult et ma ei saanud seda vastu võtta. Ma arvan et teinekord läheb paremini ja me saame suht hästi läbi ja organiseeritud oleme me rohkem. Khaled rääkis mulle nii palju me rääksime nii pikkalt Skypes lihsalt see oli nii mõnud. Ma pole leidnud nii head sõpra kui tema. Olen täna mõelnud ka oma elu peale, Kas see on saatus et ma siiamaani pole oma elu korda seadnud ? Või peabki see nii olema ? Vot sellised küsimused vaevasid mind täna lihsalt vahel on selline tunne et ma ei jõua enam. Kerge on lüüja käega, eks ma siis pean siin päikese all veel edasi elama ükskõik kuidas aga elama. Kuigi vahel on küll selline tunne et jättaks kõik sinnapaika ja läheks paremat elu otsima. Aga kus siis on parem ? Eks ma pean leppima sellega mis hetkel on ja mida saavutanud olen.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete