Sunday 31 May 2009

Pühapäev 31 Mai

Juba ongi mai kuu läbi. Läks kuidagi kiiresti see aeg ja kuu. Ma len aru saanud et kui sul midagi teha on , näiteks käin mina tööl siis läheb aeg ja aasta ulka kiiremini. Alles see oli kui ma Selverisse tööle läksin nüüd olen seal juba töötanud 2 aastat. Ja pole nagu aru saanud et ma nii kaua seal olen vastu pidanud. See on ka vist ainukene töökoht kus ma olen nii kaua vastu pidanud. Eks algus oli raske ma ei eitagi seda, kui sa pole normaalselt mitte kunagi tööl käinud ja siis järku on sul normaalne töö pead kellaajast kellajani tööl olema. Sul on töökaaslased ja sinusse suhtutakse normaalselt. Algul olil emal ja Ainul minuga ikka tükk tegemist et mid seal töökohal hoida. Algul tahsin mitmeid kordi ära minna ja kõik sinnapika jätta. Aga näed olen siiamaani vastu pidanud. Palju olen selle ajaga muutnud olen hakkanud vist rohkem oma tervise pärast muretsema, no eks ma olen selline nõrkuke nagu ema väidab. Iga väikse asja pärast jooksen arsti juurde. Aga väike asi võib kunagi viia millegi suuremani ja siis võib juba olla hilja. Täna oli suht tegus päev rahvast oli suhteliselt normaalselt nii et vähemalt oli midagi teha. Eks ma olin väsinud ka kui tööle läksin see 5 päeva nädalas tööl olla väsitab ikka ära. Aga mis parata kus mul siis parem on. Hea et ültse mul tööd on, pean olema õnnelikk selle üle mis on. Aga töökaaslased ja juhataja on suurepärased. Nad arvestavad minuga väga palju, hetkel kui ma kolmantat päeva järjest tööl olen siis vajan ma veidi rohkem puhkust ja nad võimaldavad mulle seda. Vähemalt ma loodan nii et sellest ei tule suurt pahandust. Muidu sain oma tööga täna hakkama ja aitasin ka teistel tööd teha kuis oli abi vaja. Me oleme nagu üks suur pere kes on ühise eesmärgi eest väljas. See ju peabki nii olema. Nüüd ma püüan rohkem seltskonda sulanduda ja sünnipäevadest ka rohkem osa võtta. Eks see ole ka meie ühine üritus mida me peame. Ma olen väga tänulik selle eest et mulle selline võimalus anti et selveris töötada. Eks see ole ka paras risk sest ma ei ole ju nagu tavalised töötajad. Mul on vaja näiteks rohkem puhkust kuigi jah ma üritan nii palju saalipeal olla kui võimalik. Ma väga loodan et minu töökoht ei kao mitte kuhugile ja ma saan seda tööd teha veel kaua aega. Ma ise loodan et teen seda tööd niikaua kui jõuan. Eks palk ole ka päris normaalne selle töö kohta ja Viljandi kohta saan ma ültse päris head palka ma arvan. Sest need kes töötavad Singelis Toetatud Töökohal nad saavad väga vähe palka näiteks Maarika saab vaid beidi üle 1000 krooni. Aga tal ei ole ju ka nii pikkad päevad kui minul 12 tundi. Ma olen ise ka rahul selle üle et ma nii kaua olen selle töökohal vastu pidanud. Ja eks palju sõltub ka ülemusest, nimelt Tiina on ka väga vastutulelik ja arvestab minuga. Kui midagi on siis räägib minuga ja me leieme lahnduse või ma püüan olla hoolikam.

No comments:

Post a Comment