Tuesday 26 May 2009

Teisipäev 26 Mai

Täna sain ma magama alles kella 02.00 hommikul . Hommikul ärkates oli küll kuidagi kehv tunne aga mis selles, tööle pidin ma sellegi poolest minema olgu ma väsinud või mitte. Töö juures oli mul ka algul kehva olla aga päeva poole läks paremaks. Täna oli ka vähe tööd aga otsisin ise endale tegevust saatsin taara ära, ja siis läksin Transportöölistele appi pappi pressima. Ageg läks ka kiremini kui midagi teha on. Kuigi jah peale seda vajasin ma tõesti ühte väikest puhkust. Õnneks ei olnud täna eriti tööd nii et sain väikest puhkust endale lubada. Tõõkaaslased on ka minu suhtes suht mõistvad ja mõnusad. Mõnus on töötada sellise kollektiivis. Õhtul tuli veidi tööd juurde aga täna terve päeva jalad valutasid ma ei tea miks aga see oli nii. Ju siis on midagi viga et ma pidevalt jooksen kusikele minu töö on ju jalgadel. Aga pole midagi küll ma vastu pean kus ma praegusel ajal ikka paremat töökohta võttan. Ma pean tööst kümmne küünega kinni hoidma hea et mul ültse tööd on. Nägin hommikul ka Helenit selveris ja rääkisin talle oma murest. Me arutame temaga seda asja ülehomme see on siis neljapäeval. Ta ei lubanud mul hetkel mitte midagi selles liinis teha. Mul on nii hea meel et ma saan Singelist kui vaja abi paluda. Ma ei oska ju kuskile mujale põõrduda. Nii et singelist on suur abi, vähemalt mulle. Aili Käis ka täna minu juures rääkisime veidi ja siis pidin tagasi tööd tegema minema. Ma ei saa temast enam eriti hästi aru ükspäev räägib ta ühte juttu teisel päeval jälle teist. Võibolla on asi selles et me oleme vanemaks saanud ja meil on teised arusaamad. Me ei mõista teneteist nii palju kui ennem. kuigi väga tahaks teda aitata aga ma ei tea kuidas.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete