Sunday 3 May 2009

pühapäev 03 Mai

Täna oli õnneks minu viimane tööpäev sel nädalal. Järgmisel nädalal olen tööl vaid kolmapäeval ja neljapäeval. Ma ei tea milles asi on ma ei saa enam ültse magada. Magama jäämisega ei ole brobleeme aga ärkan mingi kella 05 hommikul täna isegi kella 04 hommikul. Õnneks oli täna see hea et sain veidi edasi magada taas ärkasin mingi kella 06 ja siis enam magama ei jäänud. Kas on se stress või midagi muud seda ma ei tea. Tööl oli pühapäeva kohta suhteliselt tihe. rahvast oli omajagu täna poes. Taaras oli päeva esimene pool rahulik. Aga siis mingi 18 aeg õhtul jooksin vaid taara vahet. Tänase päeva rekkort oli vist 6 100 L. prugikottitäit taarat. Vot siis ma alles jooksin kaupluse ja aarapunti vahet.Ja siis hakkas seda taarat tulema. Inimesed vist magasid päeval ja õhtul avastavad et võiks taara ära viia. Aga muidu oli päev suhteliselt normaalne. Hommikul sain Veel ka Eeroga kokku ennem kui bussipeale läksin. Rääksme sportist pealmiselt hokkist sest hetkel ju käib hokki MM soomest kantakse ka enamus mänge üle. Nii et ka mina näen veidi mänge. Ele mängisid soome ja Valgevene mäng oli küllalti võrdne mäng lõppes 1:1 viigiga. Ja ka lisaajal ei sündinud väravaid nii et oli vaja karistusviskeid. Ja eks need karistusvisked on rohkem selline õnne mäng ja valgevenel oli soomest rohkem õnne ja valgevene võitis mängu 2:1 Soomlastest oli veidi kahju aga pole midagi neil on suht palju punkte ja ju saavad nad ka edasi oma alagruppist. Jäähokki MM lõppeb sel aastal. Ja me Eeroga mõlemad arame et Kanada tuleb hokki Maailma meistriks. Homme pole mul ka aega kaua magada sest homme lähen ma pensioni amettisee Hakkan gruppi pabereid ajama. Loodan et läheb hästi ja saan esimesena sisse. Siis pole vaja kaua ukse taga ootata. Aga loodame kõike paremat, ehk homme selgub kuidas läheb. Aga ma ise loodan et läheb hästi

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete