Monday 4 May 2009

Esmaspäev 4 Mai

Täna õnneks ärkasin ma normaalsel ajal, kuigi ma äratust ei pannud. Ärkasin siiki õigel ajal ülesse. Ja siis läksin benioniametisse. Olin seal esimene sest ma olin seal ka enne kella 08 hommikul. Oleks ma hiljem tulnud poleks ma esimene olnud. Seal läks suht kiirelt ja hästi mul anti väike raamat ette kus oli mingi üle 100 küsimuse. Ma sain sellega hästi hakkama eks siis näib mis saab. Seal küsiti mutkui abivahentite kohta aga ma ju ei kasuta ühtegi abivahenti. Kas see siis tähendab seda et ma ei olegi haige. Kuigi jah Reinsalukäest saavad ka nad midagi, sest ma käin pidevalt tema juures ja tema tunneb mind suht hästi. Kuigi jah puude kehtivusaeg tuli nüüd jälle ettepoole. See tähendab seda et hetkel on mul puude lõpp tähtaeg august aga nüüd saab selleks olema mai kuu. Rääkisin ka oma töö kohta kõik ära vähemalt nüüd olen ma kõik rääkinud nagu on. Käisin ka Singelis ja seal selgus et neil ei ole minu rehapilitatsiooni plaani seal siis ma viisin selle neile ja nad tegid sellest koopija. Kohtasin seal ka eerot muidu on ta suht normaalne aga täna tundus ta mulle kuidagi imelik muust ei rääkinud kui vaid naistest. Tundub et tema elu keerleb ainult naiste ümber. Aga minu elu ei ole selline ma tahan ka elult midagi enamat. Ema pani reinsalu juurde aja kinni tema juurde on viimasel aja suht raske lõõgile saada. Aga see on ju ka arusaadav sest näen mis praegu toimub. Inimsed kaotavad töö neil on laenud kaelas ja nad ei tea mida edasi teha. Ühesõnaga nad on omadega puntras püüavad lahendusi otsida aga ei leia lahendusi mitte kuidagi ega kusagilt. Ma ise arvasin ka et asi läheb nii hulluks ja reinsalu juurde on väga raske lõõgile saada. Aga õnneks kui mul on tõesti tõsine olukord siis helistan temale osakonda ja ma saan tema juurde minna kas või tema osakonda. See on tõesti hea et mul selline võimalus on sest kui ma ennast tema juurde registreerin ja järjekord on ütleme et 3 kuud siis kui mina ükskord tema jurde jõuan on ju kõik jälle stabiilne ja normaalne. Ma arvan et kui kohe ravi saan siis o asi parem kui väljas morni näoga ringi äija ja mitte kellegiga suhelda.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete