Tuesday 12 May 2009

Teisipäev 12 Mai

Ma ei tea mis minuga lahti on. Näiteks täna ärkasin ma juba kella 04.00, lihsalt ei tulnud enam und ja polnud mitte midagi teha. Ma mõtlesin et mida siis teha tegin teleka lahti ja vaatasin mis seal huvitavat tuleb. Algul vaatasin kanal kahe uudiste magasini Reporterit siis tüütas see mind ära ja mõtlesin sporti vaatata. Ja nii leitsing endale paraja meelelahutuse spordi kanali seltise. Seal kanti üle just NHL mänge. NHL on jõutud nii kaugele et iga mäng on otsustava tähsusega. Sealt arsti selgub NHL mängiv parim hokki kulbi. Kuigi ja sinna saavad mängima ainult parimad hokki mängijad üle maailma. Seal mängib palju venalasi see on ka selge sest venelased on head hokki mängijad. Sain seda näha pühapäeval mil toimus hokki MM finaal. Ja mängu mida ma vaatasin oli tõesti ilus ja väravate rohke. Need mehed teavad mida nad teevad ja on südamega asja juures. Sest muidu ei saaks ju mitte midagi teha. Tööl oli ka täna suht rahulik. Kui välja arvata see et mul pea valutas terve hommiku pooliku. Ma ei tea milles asi võis olla kindlasti selles et ma magasin liiga vähe. Aga päeva lõppupoole läks paremaks ma jõin värska vett nagu mulle Toomas soovitas ja aitas. ´Ma ei tea kaua ma sellel tööl vastu pean aga ise arvan et olen seal nii kaua kui võimalik. Ma ise tahan seal viis aastat vastu pidada aga usun et tuleb rohkem. Täna lugesin ka äripäevast sellest uuest Töölepingu seadusest mis ei ole kasulik töötajatele. Sest tööandja võib töötaja lihsamini lahti lahti või koondada. Aga tõsiasi on see et uus töölippingu seadus sellises mahus kehtima ei hakka. See poleks ju ka mõeldav see tööleppingu seadus on töötaja vaenulik ja hoiab rohkem töö andjat. Eesti riigis on midagi väga radikaalselt paigast ära ja kui nii edasi läheb siis ma ei taha siia enam kauaks jääda. Ma ei taha oma riigi allaminekut pealt näha. Kuigi ma siin sündisin ei tahaks ma siia jääda kui eesti riik laguneb. Kus kodanik ei olegi enam inimene ja kui sa veel töötad ka kuskil võib tööandaj sinuga teha mida tahab. Kui uus tööleppingu seadus peaks täies mahus kehtima hakkama. Sellist Eestit mina küll ei tahnud, ma tahsin sellist eestit kus iga kodanik oleks võrdne inimene. Mitte ei oleks nii palju klassidesse jagamist nagu praegu päris palju tehakse. Kuhu klassi siis mina peaksin kuuluma ? Seda ma küll ei tea.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete