Thursday 21 May 2009

Neljapäev 21 Mai

Ma ei tea mis mul viga on ärkasin täna juba kella 03 ma ei tea miks kas olen üle väsnunud või on midagi muud viga. Ju siis on mulle väikest puhkust jälle vaja. Ma ma ei osanud mitte midagi teha üritasin magama jääda aga ei õnnestunud. Siis hakkasin Hattrick oma klubi veidi uuendama nimelt ma ostsin oma klublisse uue väravavahi ja hakkasin taas väravavahte treenima. Vaatame mis saab, ma tahaksin jõuda 4 liigasse muud ei midagi. Aga et sinna jõuda pean kõigepealt 5 liiga kinni panema ja siis üleminekumängu võitma. Nii et arenguruumi on. Hattrick veetsin ma hommikul üle tunni see on ikka suur saavutus. Vaatasin siis veidi telekat üks Film tuli silveri pealt päris vaatatav film oli. Aga päev oli suht raske eriti hommik püütsin kuidagi hakkama saada. Hea et rahvast poes vähe oli muidu ma poleks vastu pidanud. Aga pole midagi nüüd sain hakkama. Õhtul oli veidi rohkem tööd aga muud ei midagi. Ma ei tea ma pean kuidagimoodi sellest mängu sõltuvusest üle saama. Nägin Clicis Ralli mängu tahsin kohe ära osta õnneks tuli mõistus pähe ja ma ei ostnud seda mängu. Mäng ju maksab päris palju 1 kroon alla 500. Aga seda raha ma praegu ei saa mitte kuskilr. Reet rääksi et ta läheb türki 4 tärni hotell kõik hinnas sõõgid joogid kõik ja ta maksis selle pakketi eest mingi 3000 krooni päris hea puhkuse pakkumine. Muidugi sa ei näe sal eriti midagi sest sa pead ise kõik organiseerima. Aga hind ju määrav. Kas sa maksad ligi 10000 või ainult 3000 ja sa pead ju kulutamiseks ka raha kaasa võtma. Nii et mulle meeldib see varjant rohkem . Kui ma tahan riiki näha ja selle kultuuriga tutvuda siis ma lähen kultuuri reisile ja saan kõik sealt. Aga kui minu eesmärgiks on puhkus siis olen ju praktiliselt kogu aeg hotellis. Õhtuks olin ma täitsa läbi jalad valutavad püüdsin kuidagimoodi koju saada. Aga õnneks tuleb mul nüüd 3 vaba päeva saan puhata. Puhkama pean ma kindlasti. Võttan aja maha ja võibolla õppin ka veidi Inglise keelt. Kunagi pean ju selle ka selgeks saama. Vähemalt suhtlus tasandil et ma suudan ennast selgelt väljendada kui peaks vajadus olema. Aga õnneks ma saan seda teha millal iganes. Pean vaid ise aktiivsem olema. Ei tohi lihsalt laisk olla. Pean aktiivne olema ja inglise keelt aktiivsemalt õppima. Ma luban et hakkan igal vabal päeval vähemalt ühe peatükki läbi võtta.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete