Monday 25 May 2009

Esmaspäev 25 mai

Täna siis olin jälle tööl. Õnneks ärkasin ilusti ülesse. Mõtlesin et ei saa mitte kuidagi ülesse, sest eile sai väga hilja magama mindud. Aga õnneks oli kõik korras sain ilusti ülesse ja muud kah. Töö juures oli täna suht vaikne tööd eriti ei lnudki. Ju siis on inimestel vaikselt raha otsa saanud. Aga midagi siiski oli päris ilma tööta ma ka ei olnud. Linda helistas mulle ja rääksi veidi minuga. Aga mul on ka mure sain täna oma graafiku kätte ja selgus et ma pean 05 juunil tööl olema muidu oleks see mul vaba päev olnud aga ma ju saan 13 juuni vabaks. Nii et ma ei tea mis nüüd saam muidugi ee ei sõltunud ju minust et graafik niimoodi tehti.Aga mis teha nii see on. Mul on selline paha ja kehv tunne ma vean ju Lindat ja Helenit Alt seslt nemad on nii palju mind aidanud. Ma ei tea mida teha. Kas peaksin leppima uue asja kokku ? Aga ma püüan leida lahenduse ükskõik millise aga mingi lahenduse ikka. Ma ei tea miks see peab nii minema on see mõni vihje ? Ei tea aga igatahes mina jään endale kindlaks. Nii et kõik peaks iseeneset korras olema. Õhtul enne taarapunkti sulgemist toodi mulle nii palju taarat nii et ma pidin seal taarapunktis passima 10 minutid. Sain taarapunkti kinni panna alles 21.37 kuigi ma oleks pidanud kinni panema taarapunkti 21.30. No ma ei saa nendest inimestest aru kes viimastel minutitel tulevad ju nad siis lähevad väja rohkem õnne peale kas on taarapunkt lahti või mitte. Õnneks sain taarapnkti kiini panna ja siis tühentasin plastiku kasti ka ära aga siis kui taara punkt juba kinni oli siis üritask üks inimene veel oma taarat ära anda aga õnneks oli siis juba temajaoks liiga hilja.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete