Thursday 7 May 2009

Neljapäev 7 Mai

Täna oli suht vaikne ja tavaline päev kui välja jätta see et ma tööl olin. Ei olnud ka nseal töö juures mitte midagi erilist. Meil seal selveris algas mingi uus kampaania, ma olen aru saanud seda et selveris on pidevalt mingi kampaania võiboola see meelitab ka rahvast veid enam poodi. Aga täna tabas mind ka meeldiv üllatus nimetl kanti mulle see 2 nadala ja 1 päeva mil ma haiglas oli raha üle ja minu üllatus oli suur et see summa oli ikka päris suur. Ma mõtlesin et on ilmnenud mingi eksitus aga siis ütlesid kõik et ole rahul ja sellega asi piirduski ma ei hakkanudki edasi uurima. Homme kantakse ka palk ka üle ja siis jääb raha maksude tarbeks näib palju sealt üle raha jääb. Otsin ka täna Untsakate kontsertite pileti ära järgmiseks reedeks nii et siis saab lahe õhtu tulema. Õhtul nägin ka ailit poes aga ma ei tahnud temaga rääkida. Eriti ei saanud kah tööd oli suhteliselt palju sel hetlek. Aga siis aili helistas mulle aga ma ei saanud eriti temaga rääkida. Pärast helistasin ise talle ja küsisin et mis ta tahtis. Ta tahtis minuga niisama rääkida ja muud ei midagi. Eks me siis nrääkisime veidi ja muud ei midagi. Lõppuks ometi saan veidi puhata mul tuleb nüüd 3 vaba päeva ja ma loodan nendel päevadel ennast välja puhata.

2 comments:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete