Friday 8 May 2009

Reede 08 Mai

Täna oli õnneks mul vaba päev kuigi pidin siiki vara tõusma sest ma pidin kella 10 kunsti ringi minema. Ma pole juba ammu joonistada saanud. Nii ka see kord sinna jõudes selgus et Riinal ja Urmasel oli sünnipäev nii et pidin taas minema linnapeale lille otsima minema. Aga pole midagfi sain hakkama ja pidasime urmase ja Riina sünnipäeva ära. Järgmisel nädalal pidin ma saama joonistada. Vähemalt saan oma pildi lõppetada. Peale kunstiringi läksin ma Singelisse kus pidin Ajakirjanduse ringis olema. Seal tegelesin veidi aega katriniga vaatasin tema arvutit ja õppetasin teda milles oskasin. Kuigi jah ta mängib arvutis neid mänge mis mulle eriti ei meeldi aga ma õelnud talle midagi eks ta ise teab mis ta oma arvutiga teeb. Siis tuli ka helen ja pani mind kohe tööle et kas ma suudaksin täna mingi loo ära teha. Ma ütlesin et ma võin ju üritada. Kirjutasin Viljandi Pärimusmuusika Festivalist, Ühesõnaga veidi selle festivali ajaloost. Olin just parasjagu ametis andmete leidmisega ja artikliga kui Helen andis mulle uue töö et võibolla on mul midagi lisada Hülgi Bowlingu artiklile ja ma siis kirjutasin sinna juurde ikka päris palju. Ja siis me parandasime ja korekeerisime nagu päris ajakiraniku töö kohe. Mulle see meeldib. Siis üritasin oma poolitut tööd edasi teha aga ei saanud sest Zina oli Katrini arvutis tegi seal parasjagu midagi ja mina töö oli ka Katrini arvutis poolele. Ma lihsalt ei viitsinud ootata ja kõndisin lihsalt minema. Mulle ei meeldi selline asi ma saan aru et ta tahab Katrinit aitata ja püüb seal arvutis midagi korda luua. Aga ka mina üritasin ju ka oma tööd teha tema ju ainult pani mingitele piltidele pealkirju nagu see oleks nii oluline. Katrin on ju siiamaani ju oma pildid üless leidnud ju ilusti ilma et ta oleks neile mingid erilised pealkirjad pannud. Järgmisel korral olen siis targem lähen oma arvutiga sinna see on kõige riskantsem. Siis ma ju saan korralikult oma tööd teha ilma et peaks kellegipeale mõtlema. Aga eks see ole ka õige kah sest igal ajakirjanikul peab olema oma töövahend ja töökoht. Nii et arvuti on minu kõige suurem töövahend kui ma Singli lehe juures artiklit teen. Ma loodan et järgmisel korral läheb lihsalt paremini. Kuigi artikli sain ma valmis iseasi kui hea see ka tuli aga midagi siiski kirjutasin selle artikli siis kodus oma arvuti taga valmis ja saatsin Helenile maili peale oma artikli. Aga nagu õeldakse vigadest õppitakse ja mina olen oma vigadatest õppust võtnud. Nüüd ma ei lähe ilma oma töövahentita ajakirjanduse ringi. Mulle meeldib see et Singlis töö ikka käib. Üritan ka võimaluse korral ka nende tegemistest osa võtta nii palju kui saan. Hea et selline päevakeskus olemas on nagu Singel. Oma kaduka olen mma täitsa Unarusse jätnud seal pole eriti mitte midagi aga ma üritan siiki sellega jõudu mõõda tegeleda. Homme näiteks pole mul mitte midagi plaanis et võiksin tegeleda vabalt oma kodukaga.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete