Monday 11 May 2009

Esmaspäev 11 Mai

Eilne õhtu siis mõõdus mul hokki finaali vaatates. Kuigi jah esimesel veerandil oli mäng päris tasavägine Kanada läks 1:0 juhtima Venemaa viigistas seisu vaheajale mindi seisult 1:1. Esimese veerandaja kohta tõotas tulla päris huvitav mäng. Teisel veerandajal sai kanada mängija 2 minutilise karistuse. Läks vaja vaid 25 sekontit kui venemaa Läks 2:1 juhtima. Nüüd hakkas venemaa rohkem keskenduma eduseisu kaitmisele. Kanadal olid paar head võimalust mida nad ei suutnud ära kasutada. Eks venema väravavaht oli ka kõva tõrjus kõik kanada pealevisked. Ja nii tuligi Venemaa teist aastad Hokki maailma meistriks. Mull tekkis küsimus et kuidas Kanada ültse Finaali sai. Sest finaalis ei suutnud ta mitte midagi erilist näitata. Aa eks see on juba kord nii et sa võid terve turniiri hästi mängida ja kõik vastased alistada aga see kõige otsustatavas mängus saad sa kaotuse. Ma ei kujuta ette kas Kanada ka järgmisel aastal Finaali välja jõuab. Täna oli suht rahulik päev ärkasin nagu tavaliselt hommikul kella 07.00 siis lähen postkasti kallale toon värske äripäeva ära loen selle läbi ja siis tööle. Tööl oli ka täna hommiku poole kuidagi uimane rahvast eriti ei olnud poes. Aga kella 16 alates hakkas rahvast tulema ja tuli õhtuni välja. Vähemalt õhtu läks kuidagi kiiremini. Muidu oli suht normaalne päev. Kui välja jätta see et mu põlv teeb ikka haiget. Põlvega pole ikka midagi päris korras nii nagu peab olema. Aga õnneks kuu ajapärast saan ma vastuse lähen siis Kirurgi juurde. Eks nad seal vaatavad ja uurivad milles asi võib olla. Mina arvan et sellest käimisest ja liiga palju püsti olemisest on midagi nihu läinud. Kuigi ei tohiks ju veel olla ma olen ju noor veel. Aga eks arsti juures selgub. Ants helistas ka täna mulle me kohtume temaga kolmapäeval. Siis peame koosoleku ja ratsutame ka veidi. Loodan et Antsul läks mingi projektki läbi ja saame ikka midagi teha. Kui ei läinud pole ka muret teeme ise siis midagi huvitatavat.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete