Wednesday 6 May 2009

Kolmapäev 6 Mai

Ma ei tea miks on vahest nii et kui ma tööle pean minema, siis magan edasi. Aga kui vaba päev on siis ei tule magamisest mitte midagi välja. Nii ka täna ma ei suutnud kohe täna tõusta. Siiski kella 08 aeg ajasin ennast siiski ülesse sest muidu ma oleks nii kaauaks magama jäänud et oleks tööle hilinenud. Tööl oli täna päeva esimene poole kuidagi vaikne ja uimane. Aga midagi pole teha vahest on ka selliseid päevi. Aga juba kella 16 hakkas juba rahvast veidi rohkem poes liikuma .Vähemalt mul oli siis midagi teha muidu oleks püstijalu magama jäänud. Eks ilm oli ka täna kuidagi imelik ja pilves ja siis sadas veidi ka vihma. Eks selline ilma rahva poest eemal hoidiski. Kuigi päeva lõppus olen siiski väsinud see 11 ja pool tundi on ikka liiast aga pole midagi teha mulle ju makstakse selle eest. Ma ei tea mul on vist põlvedega mingi jama ei suuda korralikult põlve sirgeks saada mingi alu lõõp kohe sisse. Pean vist arsti juurde minema ja laskma uurida milles asi on. Meil on selveris selline lahe seltskond ja mei on ka ühis üritusi. Näiteks sel suvel lähme Ugala tiigi kaldale suve ettendust vaatama. Ma arvan et see saab olema lahe. Mulle meeldib väga selveri kollektiiv. Ma loodan et ma saan nendega ikka palju aastaid koos töödata. Sest paremat selskonda kui selveris on annab ikka otsida.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete