Friday 15 May 2009

Reede 15 Mai

Täna mul oli suhteliset tihe ja töökas päev. Ma ei olnudki eriti kodus vaid olin Singelis kus tegin ajakirjale artikleid ja siis veel õhtu poole olin toetadut elamises kus olin kokkanduse ringis. Nii et siis ma kirjutasin päeval ajalehe jaoks artiklit. Vähemalt ma sain Helenile selle eelmise nädala artikli mida ma kirjutasin edasi saata. Ma küll saatsin talle artikli aga ta ei saanud seda avada. Nii et ma siis saatsin talle uuesti sama artikkli aga teise brogrammiga. Ja siis koregeerisime ja parandasime selle artikkli ka ära. Leht on peaagu koos luulenurka oleks midagi vaja eks ma vaatan kas ma saan midagi korralikku sinna panna. Ma mõtlen et kas ma suudan oma luuletusi lehte panna. Siis mainisin helenile et ma kavatsen Kummelile ühe sõidu väla teha. Ja siis Linda ja helen suutsin mulle ikka aru pähe panna. Kuigi eks see polnud kerge ja eks siis vaatame mis edasi saab. Meil on Antuga 5 juunil kokkusaamine ja me tahame seda korraldada Singelis. Helen on ka siis seal ja aitab mind. Eks ma olen selline hea südamilikk ja mind on kerge ära kasutada. Mis teha selline ma kord juba olen. Aga hea et Linda ja helen said minust ikka jagu ja nüüd on mul ka endal kergem. Õhtupoolikul läksin siis Toetadud elamisse Kokkanduse ringi. See oli nii lahe. Ma ei tea miks aga enam ma nii tihti pliidi juurde ei sattu ja seal sain ikka tõsiselt sõõgiga tegeleda. Mulle meeldib süüa teha aga olen ära unustanud kuidas see kõik käib. Ma ei saa enam paljude asjadega hakkama. Tänane menüü oli meil Riisi ja Suitsukana salat. Päris hea tuli välja ikkagi ühiselt tegime. Mida rohkem ma seal singelis käin seda enam ma sealt abi saan. Ükskõik kes seal ka ei oleks kas Aime, Helen, Linda, kõikide käest saan ma abi kui seda peaks vaja minema. Õnneks said Linda ja helen Õigel ajal jaõle sest muidu ei tea mis oleks juhtunud ma oleks vist uuesti haiglasse kukkunud ma arvan, ja nemad arvasid sama. Ütlesid mulle kas see kõik on seda väär et ma jälle haiglasse sattun. Ma arvan et sugugi mitte. Mulle tõesti meeldib Singelis seal on mõnusad töötajad ja saad sealt ka abi kui vaja peaks minema. Õhtul siis veetsin ma hea muusika saatel Nimelt käisin Untsakate kontserdil. Ja tõesti see oli võimas ja lahe. Ma otsustasin seekord lihsalt niisama seal olla ja head muusikat nautida. Ja tõesti see oli hea sain isegi enda soovi lugu kuulata muidu ma koguaeg tellin Truutusetut Juuliat aga seekord otsustasin veidi tagasihodlikum olla ja ootata. Ja see lugu tuli Kolmandas plokkis ja siis läksin marguse juurde ja tellisin Viktoria loo. Ja ta lasi seda lugu vot see on alles tasi. Ta nimetas mind enda heaks sõbraks ja seda oli ka tore kuulda. Nii palju kui suudan käin ma ikka nende pidudel. Ja järgmisele Untsakate juubelelile lähen ma ka. Nii et oli tore õhtu. Ja ma nautisin tänast päeva täiega. Homme lähen jälle tööle ja eks ma siis saan seal rabeleda küll.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete