Saturday 16 May 2009

Laupäev 16 Mai

Täna oli suht rahulik päev isegi kartsin et on rohkem tööd aga oli suht rahulik. Mul oli täna täitsa raske ülesse saada. Ma ei tea miks vist oli asi selles et ma olin eile suht aktiivene ja ei puhanud korralikult ültse. Muidu oli töö juures suht igav aga pole midagi ka selliseid päevi on vaja. Ma ei kujtaks ennast ette siis kui ma oleks seal päev otsa rabelenud. Ma poleks vastu pidanud, Liviko tegusteerija andis mulle ühe pudeli tasuta starerit. Ta käib ikka ka vahel meie poes tegusteerimas. Meil oli töö juures üks brobleem kah aga sellega saame tegelema hakkata alles siis kui Tiina tööle tuleb. Õhtul oli meil siin veidi rahvast ja siis jäi jälle vaikseks. Ma ei tea kas asi on selles et ilm oli veidi soe ja inimesed on linnast ära maale läinud. Ma olen viimasel ajal hakkanud turvadega hästi läbi saanud. Eks see on ka hea kellegiga peab ju hästi läbi saama ju. Aga täna ma luban et lähen varem magama, kuigi ennam ma nagunii ei saa magama minna kui eurovisoon ära lõppeb ja siis saab näha ka millise koha Eesti saab.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete