Tuesday 5 May 2009

Teisipäev 5 mai

Vot täna sain normaalselt magada magasin kella 10 hommikul see oli päris hea. Ärkasin alles siis kui kedagi kodus ei olnud ema vist oli juba ära poodi läinud. Siis mõtlesin et võiks midagi kasulikku teha hetkel on mul plaan oma korter osta ja uurisin kui palju need võivad maksta. Korralikku korteri kus on kõik korras ja sul tuleb vaid ainult siise kolida nende korterite hinnad algavad 600000 kroonist. Mul ei ole sellist raha mitte kuskilt võtta. Ma ju saan ise aastas mingi veidi üle 100000 krooni palka. Kuidas ma siis 600000 krooni kokk saan. Ma pean selleks 6 aastat tööd tegema ja palgast mitte midagi kulutama. Aga see on vist küll hetkel võimatu. Kuigi jah tahaks küll väga oma korterit. Kuigi risk on suur kui sa kaotad töö mis siis saab. Aga selleks on vaja sõlmida pangas laenu peale teha ka kindlustus sest siis kui sa töötuks jääd maksab sinu eest maksed kindlustus. Kuigi see on suht keeruline ja päris riskantne. Aga siiski ma pean kõigepealt oma kõik laenud 0 saamaei ühtegi laenu ega järelmaksu. Võibolla siis saan omale pangalenu lubada. Kuigi jah üksi ma seda ei suudaks. Käisin ka singelis oma paberid toomas ja siis sain jälle Eeroga kokku ja tema tahtis minna korvpalli ostma ja tahtis et ka mina temaga kampa lõõksin. Aglgul ma veidi kahtlesin aga siis olin nõus. See on ikkagi parem kui kodus istuda ja mitte midagi teha. No ma pole eriti ültse korvpalli mänginud nii et ma olin suht koba. Viskasime alguses niisama no kõige tähsam on ju vise kätte saada. Seal olid ka mingid poisid kes tahsid meiega mängida me saime haledalt pähe 20:3 nii et arenguruumi on päris palju eriti minul. Pean hakkama liikumist õppima ja siis kaitses olekud pean hakkama ka lauapalle võtma. Nii et õppida on palju. Pealegi ma pole ju eriti korvpalli mitte kunagi mänginud. Võibolla täitub ka minu ja Eero soov kunagi korvpalli meeskond moodustada. Kuigi jah oleme reaalsed me ju ei saa elu sees niipalju asjast huvitatuid kokku kui vaja. Vaja oleks ju 5 põhi mängijat ja siis veel varu mängijaid. Ma ei usuks et keegi meist suudaks väljakul olla korraga 40 minutit. Nii et tööd on vaja teha palju ja ma loodan et meie pole üksi kes nii mõtleb. Püüame siin vilajandis korralikku puuetega inimeste spordi töö käima panna. Kuigi et seda teha on vaja inimesi kes oleks asjast huvitatud. Ainult pelgalt 2 aktivivistist ei aita. Ma loodan et leiame need inimesed kes sooviksid sporti teha.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete