Friday 22 May 2009

Reede 22 Mai

Täna oli mul suhteliselt teguv päev. Ärkasin juba kella 08.00 lihsalt und ei olnud enam aga ma magasin hästi ei saa kurta. Vähemalt ma sain magada, mitte ei ärganud enam öösel ülesse nagu eile. Täna olin praktiliselt terve päev Singelis. Kirjutasin artikleid ja olin niisama midagi kasulikku. Helistasin ka Antsule ja leppisime kokku et kohtume Singelis 05 Juunil Kell 15.00 Antsul ei olnud selle vastu midagi kuigi jah ta küsis küll minukäest et miks just Singelis. Lihsalt ütlesin talle et ma tahaksin kohtuda neutraalsel pinnal ja Ants oli sellega nõus. Kuigi sain veidi ka kodutööd mida ma peaksin tegema. No eks ma siis üritn anda endast parimat. Täna olid Singlis kõik hõivatud. No on ka arusaadav sest eks neil on ka vaja oma tööd teha. Õnneks helen vahepeal käis ka mind vaatamas ja andis mulle uued juhised mida ma pean edasi tegema. Mida rohkem ma selle ajalehega tegelen seda rohkem ta mulle ka meeldib. Vähemalt olen endajaoks uue asja avastanud millega tegeleda. Helen tahtis täna ajalehe valmis saada ja ma aitasin selles teda igati nii kuidas oskasin. Rääkisin ka Anuga veidi juttu nüüd ma saan aru miks ta selline kunagi oli. Kunagi oli ta meil toetatud elamises töötaja nüüd on lihne inimene nagu minagi. Ma ei tea mulle tundub et mida rohkem ma Singelis käin seda rohkem saan ma teisega suhelda. Mitte niisama maast ja ilmast vaid ka asjalikest asjadest. Näiteks elust brobleemidest ja ka muudest asjadest Mida võiks teisiti teha. Ema läks täna Võhmasse kutsus mind ka kaasa aga mina tahsin nii vähe kui see mul ka võimalikk on Singelisse mkinna. Ja nii pidin mina üksi kodus olema, aga pole midagi ma olen sellega juba harjunud.
.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete