Sunday 17 May 2009

Pühapäev 17 Mai

Täna varahommikuni vaatasime siis Eurovisiooni. Eestil läks üle ootuste me saime 6 koha. Nii et rahvas valis seekord õiged esitajad ja laulu Moskvosse meid esindama. Eurovisiooni Lauluvõistluse võitis Norra nii et järgmisel korral korraldab Norra Eurovisiooni. Kuigi ma arvan et need lõpp võistluse piletid on 3 kui mitte kolm korda kallimad. Venemaal maksis kõige kallim Finaalvõistluse pilet meie rahas 15 tuhat krooni. Mis on suht normaalne selles mõttes et tegu on ju euroopa lauluvõistluse Ühe tipp Konkursiga. Ma olin nii kaua üleval et mõtlesin et ei saa jälle hommikul ülesse. Aga sain ilusti, hea oli see et ma ei pidanud täna kella 10 tööl olema vaid 11. sain siis kodus veidi puhata. Emale meeldis norra Võistluslaul ja mina hääletasin prantslaste poolt. Sest mina hindan kõrgelt neid kollektiive kes julgevad veidigi hallist massist erineda ja laulda oma emakeeles. Inglise keelseid lugusi tuleb toidu alla ja toidu peale. Vähesed laulavad Prantsuse, Itaalia, Portugali, Hispaania keeles. Ja mina hindan neid punte väga kõrgelt. Täna oli tööd veidi rohkem kui eile vähemalt mulle tundus nii. Mul oli pidevalt siblimist. Jooksin täna ka taara punkti ja müügi saali vahet. Ma ei saa aru kas inimesed ärkavad alles pühapäeval ja järku tuleb neile mõtte kuule võik taara ära viia. Täna tuli 2 või isegi 3 korda rohkem taarat kui eile. Aga pole midagi selline on kord juba minu töö. Üle pikka aja kohtusin ka Kristjaniga rääkisime veidi juttu. Ta oli endale uue ratta ostnud. Rattas maksis 8000 krooni. Ma ei saa temast aru ma saan aru et kui sa käid näiteks kuskil võistlustelvõi treenid millegi jaoks siis on sul korralikku rattast vaja aga niisma Puntist A punkti B sõitmiseks kas on ikka nii kallist rattast vaja. Aga mina ei saa mitte midagi õelda tema ostis selle ratta mitte mina. Ju ta siis on nii palju raha laialt käes. Mina näiteks läheks selle raha eest kuskile sanatooriumisse tervist turgutama. Õnneks on mul nüüd 2 vaba päeva homme olen niisama. Teisipäeval lähen emaga arsti juurde. Eks ma püüa puhata ka. Mul on juba emajaoks järgmise aasta juubeli kingitus valmis mõeldud ma nimelt ostan endale toetaja passi ja see sisaldab 2 kaelakaarti ja siis ma võttan ema kaasa. Ailiga rääksin ka veidi täna. Mul on temaga raske rääkida ma vist ei ole enam endine lihsalt sellepärast et ma ei suuda temaga tegeleda ja tema nttulaulu kuulata olen jah see kes aitab tal raskustest üle saada ja kelle õlanajal nutta ja siis kui jälle kõik korras on olen mina jälle unustatud ja keegi teine on asemele võtud. Ja mitte niisama kui sõber vaid kui elukaaslane. Ma ei tea miks, Kas ma siis tõesti näen nii juba välja või ? Pole midagi igaühejaoks on kuskil keegi tuleb lihsalt ootata oma aeg ära.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete