Monday 1 June 2009

Esmaspäev 1 Juuni

Täna ma läksin suht hilja magama, kuigi ma oln väsinud nendest tööpäevadest sain ma magama alles kella 03 hommikul. Und lihsalt ei tulnud tee mis tahad. Üritasin küll magama jääda aga mis sa teed kui und ei tule. Ärkasin alles kella 10 ülesse. Ma oleks veel maganud kui ema telefoon poleks mind üles äratanud. Nimelt tuli emale sõnum ja sõnumi saatjaks oli Keserakonna juht Edkar Savisaar. Nad lähevad ikka tõesti liiale selle euroopa parlamendi valimistega. Ka mina antsin oma hääle ära ma hääletasin Üksik Kantitaadi Indrek Tarandi poolt. See oli ainukene õige otsus. Antsin oma hääle isikule mitte erakonnale nagu hetkel siin tehakse. Asi on nimelt selles et hetkel on erakondadel Suletud nimekirjad , ja sa ei tea kellele sinu hääl läheb. MUlle võib mingi kantitaat meeldida kuskilt erakonnast aga ma ei saa talle häält anda sest ma pean valima see kord erakonda ja minu hääl läheb pingereas esimestele inimestele. Nii et mina valisin seekord ikka isikut mitte parteid just vastu nede erakondadele kes tulid välja suletud nimekirjdade ideedega. Ja ma arvan et Indrek Tarandil läheb Euroopa valimistel hästi ja ta saab koha euroopa parlanemids. Ma ei tea kuids erakondadel läheb ja ega ma ei tahgi teada, sest kui nad selliste lollustega jätkavad nagu selleks on suletud nimekirjad siis ma ei tea kas ma ültse Kohalikele valimistele ültse lähen, sest ma ei tea ju keda valida ja kui kedagi olekski valida on ta nii kaugel et minu hääl temani ei jõua. Ma väga loodan et nad võttavad õppus ja kohalikud valimised tulevad avatud nimekirjadega. Nii et ma saan valida ikka isikut mitte erakonna esinumbreid. Täna käisin ka korra välja seal oli ikka põrkulikkult kuum. Hea oli kui saime kuskil viludas kohas läbi käija. Ja mina tahan siis kuskile prasiiliasse või austraaliasse kus on veel rohkem palav kui meil siin. See poeskäis väsitas mind ikka täiesti ära tulin koju olin ramp väsinud. Ema hakkas askeldama tulid ju tal veidi külalisi sünnipäeva tähistama. Aino ja Ester tulid õhtul emale külla oli tore istumine, nii kaua aega pole estrit näinud. Rääkisime sõime jõume kohvi oli tore. Täna ma unustasin korvpalli vaatata, aga kalev võitis ja nüüd on ta ka eesti meister. Kalev sai Revantsi rocki käest oli ju Rock see kes võitis kalevit ja Rock sai minna Palti liiga Finaali mängudele. Mul on hea meel et kalev võitis Rocki, ja tuli sellega ka eesti meistriks Korvpallis

No comments:

Post a Comment