Thursday 11 June 2009

Neljapäev 11 Juuni

Nii siis ime on sündinud Eesti ja portugali mäng lõppes esimest korda viigiga. Seda pole ennem mitte kunagi juhtunud Eesti ja Portugal on kohtunud omavahel 5 korda ja kõiges neis mänguses on Portugal peale jäänud. Aga nüüd siis väike eesti koondis kes ei ole ju ei tea kui suur jalgpalli riik ja meie koondis ei ole ju eriti tugev. Ja nüüd siis võitlesime sellise meeskonna vastu välja viigi. Kuigi jah ega need portugaalasede eriti selle viigaga rahule ei olnud seda oli selgelt näha. Teien poolaeg oli ikka hoopis teien mäng kui esimene poolaeg. Kui esimesel poolajal olid domineerivamaks pooleks Portugal siis teisel poolajal oli initsatiiv meie poolne. Ja kus juures ega väravgi eriti kaugele ei jäänud. Meil oli ikka päris palju häid võimalusi, kõige hullemast päästis portugali ikka portugali väravavaht. Teisel poolajal polnud ültse nähe et me mängiksime nii tugeva meeskonna vastu nagu portugal. Portugaalased olid vist ikka päris paanikas et mis juhtunud on et kuidas saavad eestlased nii vabalt lõõgile. Nii et portugaalasetel oli vesi ahjus. Kahjuks et me ei võitnud aga viik on ka ju hea, sest me pole mitte kunagi portugaalastele nii ilusat mängu näidanud. Ma ei saa aru miks ema koguag ainult küsib minult raha asju küll ma hakkama saan. Ma pean saama see on päevselge. Aga vahest ikka viskab üle küll kui moguaeg sinult küsitakse et palju see ja teine maksab. Nii ma siis läksingi Toetadud elamisse Kokkanduse ringi. Seal valitses ka ma ei tea milline õhkond. Õnneks ei pea ma seal enam elama. Ma lihsalt ei peaks vastu see mis seal toimub see on ikka absurdne. Market lõppetas ilusti kooli ja temapärast see ka väike koosviibimine. Lahe oli kõik olime ühise lauataga ja kõik tuttavad Linad ja Helen olid seal ja siis veel ka Lii oli tore aeg. Vanad ajad tulid meelde mil ka mina seal elasin , aga sellest ajast on nii palju muutunud. Eeroga oli ka meil päris mõnus juttuajamine. Me rääksime päri paljudest asjadest näiteks naistest ja nende lookikast, elust. Lahe on vahepeal kellegiga rääkida ja arutada eluliselt tähsaltel teemadel. Ta rääkis ka veidi oma elus mis ei ole ka kuigi roosiline, eks meil igaühel ole häid ja albu aegu. Nägin täna ka kaugelt Aivit ja Taavit kui nad koju tulid. Nad elavad Toetadud elamise lähedal. Ja mind jätsid nad tõesti külmaks, ma ei tunne enam Aivi vastu mitte midagi tema on oma valiku teinud ja mina leppin sellega. Marketiga oli meil ka mõnus koosviibimine ja meenutasime vanu aegu. Õnneks läks kõik hästi ma ei hakkanud lollusi tegema see oli väga hea et ma seda ei teinud. Homme siis pean jälle vara tõusma et asju pakkida ja ennast kora teha. Nii et ma ootan seda reisi väga. Väga hea vaheldus, ei pea vähemalt kodus istuma ja ema etteheteid kuulma kui rumal ma ikka olen. Ma tean seda isegi ja püüan ennast parandadaeriti just raha valltkonnas. Pean toime tulema selle raha mis mul on.

No comments:

Post a Comment