Wednesday 3 June 2009

Kolmapäev 3 Juuni

Tänane päev algas suhteliselt eriliselt. Nimelt ma Bõitsin Elmari raadiost hommiku mängust Rabarocki käepala, ja siis veel telkims ala pileti ja siis mingi VIP pileti kah. Kuigi jah täna oli ikka eriti rarske sinna liinile saada. Elmari raadiosse on ültse raske liinile saada, aga mina kui olen tahnud siis olen ikka saanud. Harva on see nii et ma tahan ja siis ei saa. Olen vist õnnesärgis sündinud, mul veab ikka pidevalt. See ei ole esimene kord kui ma elmari raadiost midagi võidan. Olen sealt ikka midagi võtnud. Viimati vist võitsin seal mingi puhkuse pakketi Pärnu tervisesse. See oli eelmisel aastal. Sel aastal pole ma veel midagi sealt võitnud. Ja ma arvan et ma pole ültse mitte midagi nii suurt võitnud välja arvatud Coca- Coolaca kui ma võitsin pakketi Festivalile Poola.Ma ei tea kuidas see nii läks kuigi jah ma pean ausalt tunnistama et ma ei teatnud ühegi küsimuse vastust ise need vastused lihsalt tulid ise enesest. Ju siis oli Jumal täna minuga ja aitas mul võita. Kuigi jah kui tagasi mõlda siis küsimused ei olnud ju sugugi rasked. Aga katsu sa ise vastata kui sa oled otse eetris ja kui vale vastuse ütled siis on lõpp. Aga nüüd siis hakksin uurima kuidas sinna järvakanti saab. Meelis kunagi käis seal festivalil aga tema käis läbi rapla. Ja raplast lähevad eri bussid Järvakanti aga mina küll ei viitsi nii kaua seal ootata. Sest rong ju jõuab sinna mingi kella 07 aeg aga bussid hakkavad käima alles kella 11. Teine võimalus oleks sõita bussiga tartusse ja sealt edasi eri bussiga Järvakanti. Ma muretsesin ka selle pärast et kuidas ma ma töö juurest ära saan? Mul on küll reede vaba aga laupäev ja pühapäev peab ju keegi minu eest ka tööl olema. Läksin oma murega Tiina juurde ja ta lubas mingi lahenduse otsida. Kuigi jah ma ei uskukunud erti et ma ültse saan sinna rabarocile minna kui keegi asendama ei tule siis ma ju ei saa. Tiina leidisgi ühe lahenduse nimelt meil on üks asendaja kes meid puhkuse ajal asendab ja siis ta lubas selle tööle kutsuda kui mina oleksin nõus talle 2 päeva kinni maksma. Mis mul muud üle jääb kui maksta. Nii et olin siis sellega nõus. Eks see ole ka parem ma ei pea päevi järgi tegema tunn id ju lähevad mulle kirja ja jägmisel kuul tuleb selle aja eest mulle ka palk. Nii et mina olen rahul, kuigi see pole veel kindel sest Tiina pole veel Mariinaga rääkinud. Tulgu mis tuleb mina olen igatahes kõigega nõus. Täna oli mul ikka rohkem tööd kui eelmisel nädala rahval hakkab vist vaikselt raha tulema. Ja nad hakkavad rohkem ka poes käima, see on jälle meile kasulik kui rahvas ei käik meie poes ei saaks me ju ka palka ja Selveril ei läheks hästi. Aga ma loodan et see rahvas ei kao meie juures mitte kuskile. Inimestel on ikka süüa vaja. Nii et meil tööd jätkub vähemalt siiamaani on jätkunud. Mine tea mis tulevik võib tuua.

No comments:

Post a Comment