Sunday 28 June 2009

pühapäev 28 juuni

Ma ei saa ar milles asi on, kas ma ei saa hästi magada või mõjub mulle see kehva ilm nii tõsiselt aga ma ei saanud täna jälle ülese. Uni on ikka nii hea aga ju ma siis vajan ka seda. Aga õnnes saan ma homme magada ja tõusta millal tahan. Kuigi ma ei usu et ma magan kaua, sest see on alati nii et kui tööle on vaja minna siis ei saa ülesse, ja kui on vaba päev siis ma ei maga kohe ültse. Täna oli töö juures suhteliselt palju tööd pühapäevase päeva kohta. Pühapäevad on muidu vaiksed aga sel pühapäeval ei olnud sugugi vaikne. Taarat tuli ka suhteliselt palju nii et oli tõsine tööpäev. Aime käis ka täna koos oma mehega poes. Aime on nii hea ja mõnus inimene temaga saab rääkida kõigest asjadest kunstist kuni muusikani, Või siis Ültse elust. Kristjaniga sain ka täna kokku ja rääkisime veidi, ta tuli just saaremaalt. Tal lõppeb puhkus ja homme peab ta tööle minema. Teisipäeval tuleb Arvo tööle näib mis temast siis saab. Kui Ültse midagi saab, see varjant võib ka olla et temaga ei tehta mitte midagi. Eks see kõik selgub lähiajal kui ültse midagi selgub.

No comments:

Post a Comment