Saturday 20 June 2009

Laupäev 20 juuni

Täna oli suht vaikne päev õnneks magasin täna suht normaalslt, minu puhul ei ole see tavaline et tõusen kella 09.30. Ma puhkasin täna terve päeva, käisin vaid korra oes ja muud ei midagi vaatasin teleat mõtlesin elu üle mida hetkel elan ja mis seal ikka. Muud ma ei teinud mitte midagi oli selline igav päev ei juhtunud midgi ei teinud midagi. Õnneks ma ei korranud oma eilset viga. Nimelt läksin mõõda Elioni esinduses ja kindla sihiga ei tekkinud mitte mingit mõttet ei läheks sisse ja ostaks endale uue arvuti. Ju mul siis on selleks korras mõistus pähe tulnud. Ma vaatasin täan a vormelit seal on ka kõik esialgu endine. Meeskonnad sõidavad ja heitlevad tiitli nimel. Me ei tea mis järgmisel aastal juhtub ses palud pole Rahvusvahelise autoliiduga nõus kulude määramise üle diimidele. Ega see õige ei ole jah kui minnakse nüüd diimide rahakotti kallale ja hakkatakse neile ette kirjutama kui palju nad tohivad hooajal raha kulutada. See jäägu ikka meeskonna enda otsustada palju tal on võimalik kulutada. Näiteks Feraari tiimi aasta eelave võib olla päris suur.

No comments:

Post a Comment