Saturday 27 June 2009

Laupäev 27 Juuni

Täna oli kuidagi raske ärkada , see oli vist sellest et vihma sadas ei ja ei olnud eriti hea ilm. Kuidagimoodi sain üles, oleks ma veel pikkali jäänud siis ma oleks rautselt tööle hiljaks jäänud. Siis hakkasin bussipeale minema et tööle saada aga bussi peatus oli teises kohas ja ei minkit märket mitte kuskil. Nii ma siis otsisin pussissi peatust ja lõppuks leitsin aga bussist jäingi siiski maha. Helistasin ka töö juurde et jään tööle hiljaks. Töö juures tõotas tulla vaikne päev, sest rahvast eriti ei olnud ega käinud poes aga peale lõunat tuli jälle selline mass inimesi sisse et ei tea kus nad kohe tulid. Aga pole midagi sain hakkama, taarat tuuakse ka metsikult ma ei tea kas jõuangi veel homme müügisaali ja taarapunkti vahet jooksta. Eks olen ma ju ka kaks päeva ka tööl olnud ja hakkan vaikselt juba ära väsima. Aga pole midagi veel homse päeva pean vastu pidama ja siis tulevad ka vabad päevad. Mulle meeldib Selveris töötada kollektiiv on suht normaalne ei ole midagi ette neile heita. Kui veel saaks ka selle Arvoga asjad ühele poole ma millegi pärast loodan et avoga saab asjad ühele poole. ma ei tea midagi kindlat aga tunne on selline. Khaled helistas ka mulle ja kutsus mind Pärnusse ja nii ma järgmisel nädalavahetusel lähengi sinna ma pole Khaletit juba väga ammu näinud nii väga tahaks teda näha. Ja eks ole ka pärnu üks ilus linn ja eks me läheme ka Pärnut avastama ja mina seda ei karda mulle meeldib jalutada kui kõht läheb tühjaks siis läheme kuskile poodi ostame midagi või kui tahame juua siis ka ostame. Nii et tuleb mõnus aeg. Ootan seda juba väga.

No comments:

Post a Comment