Monday 29 June 2009

Esmaspäev 29 juuni

Ärkasin täna suht vara juba kella 03 olin üleval, ma ohe ei oska vabal päeval magada. Kuigi ma jäin taas mingi kella 05 magama aga ikkagi oli see jube. Ju siis on mul töö stress ootan juba puhkust mil ma ei pea töö peale mõtlema. Küll see puhkus ka tuleb omal ajal. Hommikul helistas Ants mulle ja saime ka korraks kokku. Tal oli vaja Viljandis advogaadi juures ära käija ja sellepärast oligi linnas. Täna ma ei teinud mitte midagi, puhkasin vaatasin telekat. Helistasin ka Natalyle, temaga on nii lahe lobiseda ta mõistab mind täielikult teab mida ma mõtlen, teab minu hirme, ja teab minu unistusi ja seda ka mis mulle meeldib mis mite. Temaga on nii hea ja ma loodan et me varsti ka kohtume. Nii hea oleks taas üle pikka aja kohtda, sest me pole nii ammu enam kohtunud. Kutsusin ta Folgle, aga ta vist ei saa tulla tal ju lõppes äsja puhkus ja ta ei tea kas ta saab vaba päeva. Homme on tal veel viimane puhkuse päev ja siis kolmapäeval läheme mõlemad tööle. Kahju t mul seekord ainult 4 vaba päeva on muidu oleks saanud ka Tallinnasse minna. Nii tore oleks laulu ja tantsupeol olla. Aga mis teha meil hakkavad Laadapäevad ja ülemused arvavad et 3 tööpäeva laadapäeval on liiga palju. Alati oleme ju nii hakkama saanud aga mis teha.

No comments:

Post a Comment