Monday 15 June 2009

Esmaspäev 15 Juuni

Täna magasin ikka mõnuga ärkasin alles kella 10 see on ikka suur saavutus et nii kaua magasin sain. Tavaliselt ärkan ma juba kella 7 või kell 8 ülesse. Tana ma ka ei teinud mitte midagi erilist vedelesin terve päev kodus. Käisin korra singelis vaatasin kas helen on seal aga ei olnud. Siis ma läksin Arvutipoodi ostsin seal DVD dooriku et pilte peale lasta. Aga seal tekkis mul ka väike kiusatus ma nimelt tahsin endale osta sealt arvutit aga siis õnneks tuli mõistus kou tagasi. Hetkel on ju raske aeg ja sa ei tea mitte kunagi mis sinuga võib juhtuda. Nii ka mina mõtlesin reaalselt ja ei hakknud endale uut võlga võtma. Käisin poes ostsin endale süüa. Ema tegi küll eile suppi aga mulle see eriti ei meeldinud. Võibolla homme söön seda suppi. Ema tuli ka täna varem koju kui ma oskasin ootata ta nimelt tuli juba kella 16 koju. Ja siis tahsis kohe oma seepikaid vaadata. Mina ju neid seepe eriti ei vaata. Antoniina helistas ka täna mulle ütles et saatku ma talle pilte. Ma küll üritasin saata aga ta ei saanud neid vastu võtta sest arvuti oli vist liiga aeglane ja pealegi ei olnud ta oma arvutitaga. Helistasin Elmarisse et oma soovilugu saada ja seal anti mulle ka homse Olav Ehala Kontserti piletid kah. Näed jälle mul vedas saan nüüd homme kontserdile tasuta minna. Ma ei tea kelle ma kaasa võttan ema tahtis tulla vist võttangi tema kaasa. Siis saab tema ka kuskil käija. Ta ju ei käi mitte kusagil, Kihnu Virve suvetuurile läheb vaid. Nii et mul siis kaks õhtut sisustatud, homme lähem Oleva ehala laule kuulama ja siis ülehomme lähen juba Dingo kontserdile. Nii et sel nädalal saan ma küll kahte kontsertit nautida. Ju siis pidi see nii olema et ma Olav Ehala kontserdi piletid niisama sain. Ma loodan et see pole viimane kord kui mul niimoddi veab. Kuigi jah midagi suurt ma küll võitnud ei ole. Minu hetkel kõige suurem auhind mis mul on olnud on ikkagi Coca Coola poolt kui me käisime Poolas Saundwaie festivalil. See aasta nad ei korralda enam mitte midagi suvel. Aga mulle piisas sellest mis ma olen juba saanud. Eks kunagi tulevad ka suuremad võidud, lootust ei tohi kaotada.

No comments:

Post a Comment