Wednesday 10 June 2009

Kolmapäev 10 juuni

Täna magasin suht normaalselt ärkasin alles peale 09. Siis hakkasin kohe asju ostsima pidin Antsule eelmise aasta Sekkid kokku kojama ja sellepärast jäin ma ka Singelisse hiljaks. Helen helistas mulle ja teletas mulle seda meelde aga ma ütlesin et ma tulen aga läheb veidi aega, sest ma pean Antsule sekkid valmis otsima. Lõppuks jõutsin siiski sekkid valmis vaadanud ja sain heleniga kokku. Arutaqsime temaga veel kord asja läbi et mida me antusle räägime ja otsustasime et räägime asja nii nagu ta on et mul ei ole võimalik seda reisi kinni maksta. Ja niis siis leppisime kokku et kohtume kell 11.45 toetadud elamise juures. Sain ka veidi rohkem infot Hiiumaa reisi jaoks. Nii ma siis läksingi koosoleku jaoks lauapeale midagi ostma. Käisin ka töötubades vaatasin millega nemad seal tegelevad. Neil oli seal päris palju tööd tulemas on ju laulupidu ja Tantsupidu sest nad teevad seal nüüd usinasti Rahvus võõsi. Antusuga läks kõik normaalselt ja saime ilusti hakkama. Kuigi ma kartisin et asi läheb hullemaks. Nii me siis sõitsime Sammuli poole . Esiteks pidasime erakorralise juhatuse koosoleku maha, arutasime et kuidas selles situatsioonis mis meil hetkel valitseb edasi minna. Me otsustasime et läheme ikka edasi kui proekte ei rahultata siis püüame ise aktiivsed olla ja kui me ise aktiivsed oleme küll me vastu peame. Kuigi jah meil on ka liikmeid kes meie vastu töötavad. Näiteks Ain, mul läks ikka päris kaua aega talle seletamaks et pole mõtted laiali minna. Kuigi jah Ainil oli päris palju arkumente miks me peaksime oma tegevuse lõppetama. Aga nagu eestased ikka nad peavad kõige kiuste vastu. Ju mul siis on ka seda Eestlastele omast Jonni millega edasi minna. Ma ei saa aru miks on selliseid inimesi kellele ei kõlba meie tegevus ja tahavad et me tegevuse lõppetaksime. Kuigi jah meie ei lähe laiali ja me tegutseme edasi. Päras käisin veel Ka Singelis antsin neile ka kummeli olukorrast ülevaate. Kõik ju lõppes siiski positiivselt. Rääkisime ka veidi ka Hiiumaa reisist nii et kõik on hetkel kontrolli all. Õhtul vaatan hetkel käivat Eesti Portugali Mängu. Hetkel on käima mängu 33 minut ja Mart Poom on Eesti väravasuult välja vahetatud. Hetkel on seis 0:0 . Kuigi jah eestil oli üks väga hea võimalus minna kohtumist juhtima aga väravavaht oli tasemel. Mart Poom suutis ka oma tööga hästi tome tulla hoides oma puurisuu puhtana. Eks vaatame mis seisuga kohtumine lõppeb. Kuigi see oleks suur üllatus kui kohtumine lõppeks viigiga. On ju portugal nii tugev klubi et ta peaks ikka Eestis peajagu üle. Hetkel oleme me kaitsesse surutud Portugali surve on ikka nii suur. Meil Eestlastel pole jälle nii häid mängijaid ja kogemusi et sellisele Meeskonnale nagu Portugal vastu saada. Võibolla me kinagi oleme ka konkurentsi võimeline Meeskond. Suur saavutus oleks see kui Eesti saaks minna EM turniilile. See oleks ikka päris hea tase kui eesti sinna mängima saaks minna. Aga hetkel oleme sellest ikka päris kaugel. Ma ei tea kuidas me sinna saada võiksime on vist vaja päris korralikku ja toimivat meeskonda kus kõik oleks ühise eesmärgi eest väljas.

No comments:

Post a Comment