Thursday 4 June 2009

Neljapäev 4 juuni

Täna oli suht tegude rohke päev. Mul on täna nimelt suht palju tööd. Ja siis veel kirjutasin Raba Roci korraldajatele et mida minu pakket sisaldab mida ma võitsin ja mida see vip pääse mulle annab ? Sain ka vastuse et minu auhinna sisu on järgmine Üks festivali pass, Telkla pääse, ja pääs mõlemal päeval Fesivali ööklubisse. Ja VIP ei olnud mitte mingit juttu. Ja siis helistat6i mulle veel elmari raadiost ja seletati ilusti auhinna sise üle. Ja siis veel küsiti et kas mina ise lähen sinna festivalile või saadan kellegi teise? Ma ütlesin et muidugi mina ise lähen sinna. Siis hakkasin mõtlema et kui palju sinna raha ära läheb ja siis et sinna saada püean ju bussidega sõitma ja see ka maksab, ja siis veel ka see et ma olen ju seal päris üksi. Ma hakkasin kahtlema otsustasin helistada Aimele Singelisse ja küsida et kas oleks Veel võimalik Hiiumaale saada. Aime ütles et ikka on ja pani minu nime siis kirja. Nii et siis otsustasin hiiumaa kasuks, esiteks sellepärast et seltskond on mulle tuttav, Teiseks ei pea ma muretsema et järku keegi varastab mu asjad ära, kolmandaks on vist ka sõit ka sinna tasuta. Siis hakkasin mõtlema et mida selle Raba rocki pakketiga teha. Mõtlesin panna kuskile raadiosse kuulutuse et järku keegi tahab. Aga siis viimasel hetkel loobusin ja antsin oma paketti ära Nansyle. Kuna ta nagunii kavatses sinna minna siis olgu tal hea meel et nüüd ta ei pea enam seda festivali passi ostma. Järgmisel aastal siis ikka püüan seal ära käija koos Arnoga võibolla tuleb Khaled kah ei tea. Aga seal ma tahan ikka ära käija. Meelis kunagi käis seal ja ütles et on päris vägev. Mina ei ole selline raske muusika austaja aga midagi siiski võiksin ma kuulata. Nii et siis Järgmisel aastal ootab meid ees Raba Rock. Muidu oli suht normaalne päev. Mul on vist tõesti midagi väga tõsist viga nimet ei mäletanud ma oma kaardi PIN koodi. See ei olen enam normaalne. Midagi väga tõsist on minuga lahti. Õnneks sain ma ikka see kuu ka oma gruppi pensioni ikka kätte. Kuigi vahel kartsin et ei saagi sest tähtaeg ju nihkus ettepoole ja ma mõtlesin et nüüd pean üks kuu ilma pensionitta olema. Aga kõik läks siiski hästi

No comments:

Post a Comment