Tuesday 16 June 2009

Teisipeäev 16 Juuni

Täna ma ärkasin vara, põhjus on vist selles et ma läksin eile varakult ka magama. Ma tahsin veel ka pahasid Tüdrukuid näha aga seda ma enam vaatata ei jõudnud. Mõtlesin et täna on sellel filmail ka kordus aga ei olnud. Nii siis jäigi mul see seerija nägematta. Täna käisin ka korra ka Singelis Viisin neile piltide plaadi ära ja siis kohtasin seal Lindat Ja silvit. Lubasin siis silvile oma telki laenata tal läheb kuskile laagritesse ma loodan et mitte midagi selle telgiga ei juhtu. Ma ei tea mis minuga on täna terve päev ma ainult magasin tahsin vaatata filme aga koguaeg jäin filmiajal magama. Ju siis oli ilm kehva või olin ise väsinud. Ema käisi täna notari juures vanaema maja pabereid tegemas. Nüüd on nii et kui vanaema maja maha müüakse saab ema sellest pool raha endale. Kuigi jah kes seda maja ikka ostab ? Mina siin mõtlesin oma peaga et võiks Viljandisse korteri osta. Kuigi jah need korterid on ikka päris kallid siin hetkel. Ja pangalaenu ma ka ei julge võtta, sest mine tea mis võib veel juhtuda. Õhtul siis käisime emaga Olav Ehala Laulude kontserdil. See oli väga ilus kontser mulle meeldis see kontsert väga. Väga head esitajad olid laule esitama valitud. Lauri Liiv, Liisi Koikson, Mikk Saar. Mina ootasin kõige rohkem seda Vanamehe laulu mis tuli alles kontserdi lõppus. Ma isegi kantsin et seda laulu ei tulegi. Aga siiski tuli see lugu. Oli tore ja ilus õhtu. Homme siis lähen ka kontsertile Nimelt Dinkot kuulama. Nii et kaks õhtut järjest 0len kontserdil. Aga kus sa muidu saad kui ei käi kontserdil selles pändist midagi teada ja Live esitlus loeb ju ka midagi.

No comments:

Post a Comment